loading...
ابزار مال
abilghasemian بازدید : 27 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

ابزار دستی

تعداد بازدید : 1212

 

ابزار دستی یکی از متنوع ترین و کاربردی ترین انواع ابزار آلات می باشد که نه تنها تعمیرات ساده در منزل مورد استفاده قرار می گیرد، بلکه در محیط های صنعتی نیز می توان آنها را انتخاب کرد. اهمیت بسیار زیادی این ابزار ها و تقاضای زیاد برای خرید آنها باعث شده است تا برندهای داخلی و خارجی زیادی به طراحی و تولید آنها بپردازند. به همین خاطر است که کیفیت و تنوع خوبی در میان این گروه از ابزار ها به چشم میخورد. فروشگاه اینترنتی ابزار مال در ادامه راهنمای خرید ابزار دستی شامل معرفی انواع ابزار  کاربرد هر یک، قیمت ابزار دستی و هر آنچه که باید در این باره بدانید را ارائه خواهد داد.

انواع ابزار دستی

ابزارهای مختلف مورد نیاز در منزل و محیط های صنعتی و کارگاه ها را می توان بر اساس فاکتورهای مختلفی دسته بندی نمود که از مهم ترین آنها می توان به نیرو محرکه مورد نیاز برای عمل هر یک اشاره نمود. بر همین اساس سه گروه کلی ابزار برقی، بادی و دستی را می توان معرفی کرد که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی می باشند. به عنوان مثال، از پرکاربردترین انواع ابزار دستی می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

 

 

ابزار اندازه گیری

در طراحی و تولید و یا نصب قطعات و تجهیزات مختلف همیشه نیاز به ابزار اندازه گیری می باشد که تاثیر بسیار زیادی بر خروجی کار دارند. به عنوان مثال در کارگاه نجاری که نیاز به برش چوب در قطعات مطابق با اندازه در، پنجره، کمد و غیره می باشد، نمی توان بدون اندازه گیری کار را درست انجام داد. به همین خاطر است که در لیست ابزار دستی می توان تنوع بالایی از ابزارهای اندازه گیری را مشاهده نمود. از کاربردی ترین ابزارهای مورد نیاز برای اندازه گیری در نجاری، ساختمان سازی و مصارف خانگی و ابزار صافکاری غیره می توان به انواع متر (پارچه ای، تاشو)، گونیا، نقاله، کولیس و زاویه سنج های مختلف اشاره نمود. در تمام این گروه از ابزارها هیچ نیروی جانبی مانند برق و یا فشار باد مورد نیاز نمی باشد.


انبر

انبر یکی از مهم ترین ابزار هایی می باشد که تنوع زیادی در آنها به چشم میخورد و کاربرد زیادی در صنعت و حتی تعمیرات بسیار ساده در خانه، برق کشی و حتی نصب سخت افزار و تجهیزات شبکه های کامپیوتری و غیره دارد. به طوریکه می توان این ابزار را در دو گروه ثابت و دو کاناله یا قابل تنظیم تقسیم بندی نمود. در نوع ثابت دهانه انبر مقدار مشخصی داشته اما دهانه انبر دو کاناله را می توان به اندازه مورد نیاز تنظیم کرد. تمام انبرها در گروه ابزار دستی قرار می گیرند و استفاده از آنها به نیروی دیگری جز نیروی بدن انسان نیاز ندارد. انبر کلاغی، انبر سیم لخت کن/کابل شو، انبر الکترونیک، انبر سیم چین، انبر قفلی، انبر فنس، دم باریک و انبر لغزش مشترک از جمله این انواع پرکاربرد ابزار دستی هستند که همگی در خانواده انبرها قرار دارند.


abilghasemian بازدید : 28 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

ابزار برقی

ابزار برقی از پرکاربردترین انواع ابزار می باشد که از سهولت استفاده می توان به عنوان مهم ترین ویژگی های مثبت آنها نام برد. این گروه از ابزار نه تنها در محیط های صنعتی، بلکه در تعمیر وسایل منزل نیز کاربرد بسیار گسترده ای دارد. فروشگاه اینترنتی ابزار  در ادامه راهنمای خرید ابزار برقی را ارائه داده و انواع ابزار برقی و شارژی، قیمت ابزار برقی و راه های خرید آنها را بیان خواهد نمود.

 

انواع ابزار برقی

ابزار آلات برقی را می توان بر اساس فاکتورهای مختلفی تقسیم بندی نمود. به طوریکه علاوه بر تقسیم بندی آنها در دو گروه برقی و شارژی، می توان آنها را بر اساس کاربردشان نیز گروه بندی کرد. به عنوان مثال از پرکاربرترین انواع ابزار برقی می توان به گروه های زیر اشاره نمود:

 

ابزار برقی نجاری

در دنیای امروز و البته گذشته، ابزار از مهم ترین و ضروری ترین قطعات مورد استفاده در کسب و کارهای مختلف بوده است. به طوریکه نمی توان میزکارگاه های کوچک و بزرگ نجاری را بدون ابزار تصور کرد. برخلاف گذشته که اغلب ابزارها دستی بودند و استفاده از آنها بسیار سخت و زمان بر بود، در حال حاضر ابزار برقی نجاری کاربرد گسترده ای پیدا کرده است. به طوریکه برندهای مختلفی از قبیل ابزار برقی نجاری ماکیتا در بازار موجود می باشد. از مهم ترین ابزارهای نجاری که به صورت شارژی و برقی عمل می کنند می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

 

اره برقی

اره برقی یکی از ضروری ترین ابزارها در نجاری می باشد که در واقع اساس و پایه هر محصول در کارگاه های چوب را تامین می کند. اره های موجود در نجاری ها با توجه به هدفی که مورد استفاده قرار می گیرند با هم متفاوت می باشند. اره عمود بر و اره گرد بر دو نوع رایج از ابزارهای برقی نجاری هستند که برای برش دادن چوب به شکل و طرح های مختلف می توان از آن استفاده نمود.

 

میخکوب برقی

از دیگر ابزارهای نجاری که با نیروی برق عمل می کنند، انواع میخکوب می باشد که البته در دو نوع بادی و برقی در کارگاه ها مورد استفاده قرار میگیرند. میخکوب های برقی با توجه به قیمت مناسب و همچنین وزن سبک تر نسبت به نوع بادی کاربرد بیشتری داشته و هر دو همان طور که از نامشان مشخص است، برای کوبیدن میخ استفاده میشوند.

 

سنباده برقی

سنباده برقی یا دستگاه های پولیش نجاری از دیگر مواردی هستند که می توان در کارگاه های چوب مشاهده نمود. این گروه از ابزارها که اغلب در نوع برقی یا شارژی و ابزار اندازه گیری (گونیا) مورد استفاده قرار می گیرند، باعث میشوند تا سطح چوب کاملا صیقلی شده و جلوه مناسبی را ایجاد نمایند. سنباده برقی در انواع مختلفی تولید میشود که سنباده لرزان از پرکاربردترین نمونه ها محسوب میشود.

 

دریل برقی

دریل نه تنها در نجاری، بلکه در سایر مشاغل و کسب و کارها و حتی در منزل نیز مورد استفاده قرار می گیرد. اصلی ترین کاربرد دریل سوراخ کردن سطوح مختلف می باشد که البته می توان از آنها به عنوان پیچ گوشتی برقی نیز استفاده نمود. با خرید ابزار ماکیتا می توان در لیست ابزارهای هیبریدی نمونه های مناسبی را انتخاب و خریداری کرد که به عنوان چند کاربره عمل می کنند.

 

ابزار برقی صنعتی و نیمه صنعتی

همان طور که اشاره کردیم، علاوه بر نجاری، در سایر کسب و کارها و کارگاه های صنعتی و نیمه صنعتی می توان نمونه های متعددی از ابزارآلات برقی را مشاهده نمود. از جمله ابزارهایی که در سایر کسب و کارها می توان استفاده نمود عبارتند از:

 

قیچی برقی

قیچی برقی نوع خاصی از قیچی های دستی یا انبر دست  می باشد که دارای قدرت و توانایی بالا در برق سطوح با جنس های مختلفی از قبیل فلز، پارچه، کاغذ و چرم و غیره می باشد. تفاوت این نوع برقی قیچی ها با نوع دستی در قدرت لازم برای عمل کردن آنها می باشد. به طوریکه قیچی برقی ها نیروی مورد نیاز را از برق تامین می کنند و توانایی بالاتری در برش دادن سطوح با ضخامت های بالا را دارا می باشند. این نوع قیچی نه تنها در کارگاه های صنعتی و برای برش ورق های فلزی استفاده میشود، بلکه در کارگاه های تولیدی خیاطی نیز می توان نمونه های کوچکتر آنها را مشاهده کرد.

 

پیستوله رنگ پاش برقی

از دیگر نمونه های ابزار برقی می توان به پیستوله رنگ پاش برقی اشاره نمود که در دو نوع خرطومی و ساده مورد استفاده قرار می گیرند. از این ابزار برای رنگ آمیزی سطوح مختلف در صافکاری و تعمیرگاه ها و نقاشی اتومبیل و نجاری استفاده میشود. با توجه به زون سبک و کارایی بالاتر اغلب افراد پیستوله رنگ پاش برقی خرطومی را انتخاب می کنند.

abilghasemian بازدید : 27 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

اندازه گیری که از اصلی ترین گام ها در انجام هر یک از فعالیت های صنعتی و حتی روزانه می باشد، به برقراری ارتباط میان اعداد و یکاها در یک شی گفته میشود. واحدهای اندازه گیری یا یکا که بر اساس استاندارد SI تعریف شده اند، فاکتور و عامل اصلی در تعیین اندازه گزینه مورد هدف می باشد که با توجه به نوع هدف از انواع مختلف یکاها در ابزارهای مختلف استفاده میشود. به عنوان مثال، واحد سانتی متر و متر برای ابزارآلات اندازه گیری که هدف سنجش طول و عرض می باشد کاربرد دارد و بر همین اساس نوع آنها مشخص می شود.

                      ابزار اندازه گیری

انواع ابزار اندازه گیری

ابزارهای اندازه گیری از تنوع بسیار بالایی برخوردار هستند و با توجه به دقت مورد نیاز در سنجش، نوع هدف و محیط مورد استفاده آنها در گروه های مختلفی دسته بندی میشوند. در حالت کلی می توان ابزار آلات اندازه گیری را به دو گروه تقسیم نمود که عبارتند از: خطی و ابزار آلات اندازه گیری زاویه ای که هر یک دارای زیرمجموعه های متعددی می باشند. به عنوان مثال، ابزارهای اندازه گیری خطی شامل خط کش، کولیس و نقاله می باشد و در گروه بندی های دیگر می توان به خط کش های فلزی، فنری، زبانه دار و گیره دار اشاره نمود.

 

علاوه بر نوع خطی و زاویه ای که اغلب برای تقسیم بندی ابزارها مورد استفاده قرار میگیرد، همچنین می توان آنها را بر اساس شیوه اندازه گیری به دو گروه دیگر تقسیم بندی نمود که عبارتند از ابزارهای اندازه گیری مستقیم و غیر مستقیم. ابزار اندازه گیری مستقیم به گروهی از ابزار آلات گفته میشود که مستقیم بر روی محیط و شی مورد نظر قرار گرفته و اندازه گیری انجام میشود. در مقابل، برای اجسام و گزینه های مورد هدف که دسترسی مستقیم برای اندازه گیری آنها وجود ندارد، از مقیاس های مختلف برای تبدیل کردن ابعاد آن به اندازه های کوچکتر استفاده میشود در نهایت با روش های مختلف اندازه واقعی شی مورد محاسبه قرار خواهد گرفت.

abilghasemian بازدید : 27 جمعه 15 اسفند 1399 نظرات (0)

جعبه ابزار

جعبه ابزار چیست؟جعبه ابزار - ابزار مال

جعبه ابزار یکی از ضروری ترین وسایل برای نظم بخشیدن و دسترسی آسان به ابزارآلات می باشد که تنوع بالایی در انواع آن به چشم میخورد. خرید جعبه ابزار برای مصارف خانگی یا صنعتی نیاز به در نظر گرفتن نکات مهمی دارد که بدون شک در نهایت انتخاب مناسبی را نصیبتان خواهد کرد. فروشگاه ابزار مال ویژگی های جعبه ابزار فلزی و پلاستیکی را بررسی و مزایا و معایب هر یک را بیان خواهد کرد و به ویژگی های جعبه ابزار استاندارد اشاره خواهد نمود.

انواع جعبه ابزار و کاربرد آنها

دلایل زیادی برای استفاده از جعبه ابزار وجود دارد که مهم ترین آنها نظم بخشیدن به ابزارها می باشد. قرار گرفتن هر یک از ابزارها در محل مشخص و مناسب باعث میشود تا در کمترین زمان به آنها دسترسی داشت و از گم شده آنها نیز جلوگیری نمود. کاربرد بسیار گسترده آنها در محیط های صنعتی و حتی نیمه صنعتی و خانگی باعث شده است تا تنوع زیادی در آنها وجود داشته باشد. به طوریکه بر اساس ویژگی های مختلف می توان این گروه از وسایل را در دسته بندی های گوناگون تقسیم بندی نمود. بر اساس جنس و متریال به کار رفته در ساخت جعبه ابزار، رایج ترین انواع جعبه آنها عبارتند از:

پلاستیکی

یکی از رایج ترین و کاربردی ترین انواع جعبه ابزار، نوع پلاستیکی می باشد که از نظر قیمت در اغلب مواقع ارزان تر از نوع فلزی می باشد. از مهم ترین ویژگی های جعبه ابزار پلاستیکی می توان به قیمت ارزان، وزن سبک و مقاومت بالای آنها در برابر دما و رطوبت اشاره نمود. عایق بودن بدنه آنها باعث میشود تا آب به ابزارها برخورد نکند و ضد زنگ بودن آنها در نهایت منجر میشود تا طول عمر بالایی داشته باشند. نوع پلاستیکی آنها نه تنها برای منزل، بلکه در محیط های صنعتی و داخل خودرو نیز کاربرد دارد.


 

abilghasemian بازدید : 49 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

توجه به سلامت پوست از گذشته تا امروز برای تمام افراد، مخصوصا خانم ها اهمیت بسیار زیادی داشته و با اعتماد به نفس آنها ارتباط مستقیم دارد. به همین دلیل روش ها و تکنیک های مختلفی برای حفظ سلامت و شادابی پوست ارائه شده و در بسیاری از مواقع نیز داروها و کرم های مفیدی برای آن از توسط پزشکان و متخصصان پوست تجویز می گردد.

با توجه به تاثیراتی که هر یک از تکنیک های سلامت پوست به همراه دارند، می توان برخی از فواید پاکسازی پوست را به صورت زیر بیان نمود:

⦁ حذف سلول های مرده از روی پوست و باز شدن منافذ آن کمک می کند تا پوستی شاداب و درخشنده داشته باشید. توجه داشته باشید که در اگزوفلیشن تلاش میشود تا با شیوه های مختلف لایه های شاخی که هر 30 روز یک مرتبه از بین میروند را از روی پوست جمع آوری شوند. استفاده از اسکراب یکی از تکنیک های موثر در این زمینه می باشد.
⦁ یکی از مشکلات بزرگی که اغلب پوست ها با آن مواجه می باشند، ایجاد جوش و آکنه می باشد. این جوش ها به دلیل تجمع بیش از اندازه چربی و آلودگی های هوا و محیط بر روی منافذ پوست می باشد. با پاکسازی پوست می توان تا حد مطلوبی این چربی ها و آلودگی های انباشته شده در منافذ پوست را از بین برد.

⦁ برای داشتن پوست شاداب لازم است به تغذیه آن اهمیت زیادی بدهید که این کار با کمک ماسک و ماساژ و برخی از تکنیک های کاملا تخصصی که به کمک دستگاه انجام میشود.

با تغذیه مناسب و آبرسانی پوست که بخش مهمی در فرآیند پاکسازی می باشد، می توان به پوست کمک کرد تا همیشه شاداب باشد و از ایجاد چروک و پیری زودرس آن جلوگیری خواهد شد. با انجام صحیح این کار همچنین از افتادگی زودهنگام پوست نیز جلوگیری میشود که تاثیر بالایی در زیبایی چهره افراد دارد.

پاکسازی صورت برای انواع پوست

افراد مختلف از نظر نوع پوست و ویژگی های آنها با هم کاملا متفاوت می باشند و به همین دلیل روش و تکنیک هایی که برای جوان سازی آنها استفاده میشود نیز باید با هم فرق داشته باشند.

به عنوان مثال، پوست های چرب در مرحله دوم پاکسازی نیاز به مواد قوی تری برای حذف چربی های اضافه انباشته شده در منافذ پوست داشته و در مقابل، برای پوست های خشک باید به آبرسانی آنها اهمیت داد.

عدم توجه به نوع پوست در هر یک از مراحل این کار نه تنها تاثیری بر زیبایی و سلامت پوست نخواهد داشت، بلکه نتیجه کاملا عکس را دریافت می کنید. پیشنهاد می کنیم قبل از انجام هر یک از روش های پاکسازی پوست با افرادی که در این زمینه تجربه کافی دارند مشورت نمایید.

abilghasemian بازدید : 1903 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

جدیدترین مدل کاشت ناخن

با توجه به مواد مورد استفاده برای طراحی ناخن های جدید و بلندتر و مرتب تر از ناخن های طبیعی می توان کاشت ناخن را در انواع مختلفی تقسیم بندی نمود که برخی از آنها عبارتند از:

ناخن قالبی

ارزان ترین و آسان ترین روش برای کاشت ناخن های جدید که از گذشته نیز کاربرد بسیر زیاد داشته است، استفاده از ناخن های قالبی یا مصنوعی می باشد.

در این شیوه ابتدا مواد ضد قارچ و چسب های مخصوص روی ناخن قرار گرفته و در نهایت ناخن های مصنوعی روی آنها قرار میگیرند. این شیوه کاشت نه تنها بسیار مصنوعی بوده،

بلکه به دلیل برجستگی نسبتا زیاد آن از روی سطح ناخن های اصلی جلوه مناسبی نداشته و به مرور عوارض متعددی از قبیل ایجاد قارچ روی ناخن و هوا گرفتن آن اشاره نمود که با درد همراه است.

ناخن ژله ای

یکی از مهم ترین اصول در هر یک از کارهایی که با زیبایی فرد در ارتباط می باشد، طبیعی جلوه دادن آن می باشد. به عبارت دیگر، تفاوت ندارد که آرایش صورت انجام می دهید یا طراحی ناخن، در هر صورت بهتر است کاملا طبیعی بنظر برسد.

ناخن های ژله ای یکی از بهترین انتخاب ها برای افرادی می باشد که قصد دارند ناخن های بسیار زیبا داشته باشند و مصنوعی بودن آنها قابل تشخیص نباشد.

مراحل طراحی و کاشت ناخن ژله ای به این صورت است که ابتدا ناخن طبیعی فرد کاملا پاکسازی شده و روی آن مواد ضد قارچ قرار خواهد گرفت. در نهایت تیپ یا لایه ای از ناخن مصنوعی از ابتدای ناخن طبیعی فرد قرار گرفته و مواد ژله ای مخصوص روی آن قرار میگیرد.

در نهایت برای افزایش استحکام ناخن ها لازم است برای چند دقیقه ناخن در دستگاه یو وی قرار گیرد. این ناخن ها به دلیل سوهان کشی که در مرحله آخر انجام میشود و مواد ژله ای شفاف جلوه بسیار زیبایی دارند.

ناخن پودری

ناخن های پودری از دیگر گزینه های بسیار پرطرفداری می باشد که از جلوه خوبی برخوردار بوده و شباهت زیادی با ناخن های ژله ای دارند. نحوه کاشت این ناخن ها کاملا شبیه به نوع ژله ای بوده و تنها تفاوت آنها در نوع موادی می باشد که روی تیپ قرار میگیرد.

در این روش از نوع پودر مخصوص استفاده شده و پس از انجام کار سوهان کشی ناخن ها انجام شده و از زیبایی منحصر به فردی برخوردار می باشد.

abilghasemian بازدید : 29 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

کیفیت در خدمات

تنوع در خدمات ارائه شده در سالن های زیبایی زنانه در چند سال اخیر با تغییر و تحول زیادی مواجه شده است و می توان کامل بودن این سرویس ها را به عنوان یک ملاک برای انتخاب سالن بهتر در نظر گرفت.

نکته بسیار مهم در این زمینه این است که، تنها کامل بودن خدمات نمی توان معیار مناسبی برای سنجش برتری آن آرایشگاه باشد، بلکه کیفیت است که در این زمینه حرف اول را خواهد زد.

بدون شک سالن هایی که تنها تعداد محدودی از خدمات را با کیفیت بالا ارائه می دهند، نسبت به آرایشگاه هایی که تنوع بالایی در خدمات داشته اما کیفیت آنها در سطح مطلوبی قرار ندارد، ارزش بالاتری خواهند داشت.

برند لوازم آرایشی که استفاده میشود، اجرای تمام گام ها به صورت درست و حرفه ای در هر یک از سرویس ها همگی می توانند تضمین کننده کیفیت خدمات در آرایشگاه های زنانه به شمار روند.

رعایت اصول بهداشتی

سالن های زیبایی یکی از مهم ترین و حساس ترین نقاط از نظر بهداشتی و شیوع بیماری های واگیردار می باشد. به همین دلیل تمام پرسنل آن باید از نظر سلامت مورد تست قرار گرفته و محیط سالن نیز تمام استانداردهای لازم را دارا باشد.

شسشتشو و نظافت مرتب کف سالن و استریل کردن وسایل مختلف از قبیل قیچی و استفاده از تیغ و وسایل اصلاح یکبار مصرف از جمله مواردی هستند که می توانند معیار برتری آرایشگاه زنانه نسبت به سایر گزینه ها باشد.

موقعیت مکانی آرایشگاه زنانه

در شهرهای بزرگ که ترافیک یکی از بزرگترین معضلات آن به شمار می رود، توجه به موقعیت مکانی آرایشگاه اهمیت بالایی دارد.

واقعیت این است که تنوع در آرایشگاه ها بسیار زیاد می باشد و بهتر است برای مراسم و جشن های خود، علاوه بر نوع و نحوه ارائه خدمات، به موقعیت مکانی آن و میزان فاصله سالن زیبایی تا تالار و آتلیه توجه کنید.

قیمت های ارائه شده توسط آرایشگاه و تناسب آن با کیفیت خدمات، نحوه برخورد پرسنل و همچنین تجهیزات ارائه شده در سالن زیبایی همگی می توانند معیارهای مهمی در انتخاب بهترین گزینه ها باشد.

انواع خدمات آرایشگاه زنانه

همان طور که اشاره شد، یکی از مهم ترین مواردی که می تواند در سنجش بهترین آرایشگاه زنانه نقش داشته باشد، نوع خدمات ارائه شده در آن است.

به طوریکه هر چه سرویس های بیشتر با کیفیت بالاتری در یک سالن ارائه گردد، بدون شک ارزش آن نیز با رشد زیادی موجه خواهد شد. از جمله خدماتی که در آرایشگاه زنانه در حال حاضر ارائه می گردد می توان به مواردی از قبیل گزینه های زیر اشاره نمود:
⦁ اکستنشن مو
⦁ رنگ مو
⦁ کاشت ناخن و مژه
⦁ میکروبیلدینگ
 اپیلاسیون
⦁ پاکسازی و جوان سازی پوست
⦁ هاشور ابرو
⦁ آرایش صورت
⦁ شینیون
⦁ آرایش عروس

abilghasemian بازدید : 23 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

تفاوت میکروبیلدینگ با میکروپیگمنتیشن

همان طور که اشاره شد، روش های متعددی برای ترمیم و زیباسازی ابروها وجود دارد که هر یک دارای ویژگی های متفاوتی بوده و خروجی کار آنها نیز کاملا با هم فرق دارد.

از رایج ترین روش ها برای اینکه ابروها پر و پهن تر به نظر برسند می توان به میکروبیلدینگ و میکروپیگمنتیشن اشاره نمود. این دو روش در بسیاری از مواقع با هم یکسان در نظر گرفته میشوند که اشتباه است و با هم تفاوت هایی از قبیل موارد زیر را دارا هستند که عبارتند از:

⦁ ابزارهای مورد استفاده برای میکروبیلدینگ شامل قلم های مخصوص با نوک تیز می باشد که به بیلد معروف هستند. این قلم ها با نیروی دست حرکت نموده و در تمام مراحل طراحی با کمک دست فرد انجام میشود.

در مقابل، برای میکروپیگمنتیشن از ابزارهای دیجیتال مخصوصی استفاده می گردد که با بدون نیاز به نیروی دست و با انرژی الکتریکی عمل می کند.
⦁ هاشورهای ایجاد شده بر روی پوست در میکروبلیدینگ بسیار سطحی می باشد اما در میکروپیگمنتیشن رنگ در عمق بیشتری از پوست تزریق خواهد شد. به همین دلیل مدت زمان ماندگاری در میکروپیگمنتیشن بیشتر و حدود 5 سال می باشد.

abilghasemian بازدید : 29 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

تفاوت اپیلاسیون با لیزر و کرم موبر

یکی از مدرن ترین و پیشرفته ترین روش های از بین بردن موهای ذائد، استفاده از دستگاه های لیزر می باشد که با توجه به نوع دستگاه و کیفیت آن می توان تا ماه ها از شر موهای ذائد بدن خلاص شد. این روش با اپیلاسیون با کمک کرم های موبر تفاوت های زیادی دارد که برخی از آنها عبارتند از:

⦁ با کمک لیزر موهای زائد در واقع تلاش میشود تا موها را از ریشه از بین برد. در مقابل، کرم های موبر به ریشه مو آسیب وارد نکرده و از محل رویش موها از روی پوست آنها را از بین می برند.
⦁ با چند مرحله لیزر موهای زائد بدن بسیاری از موهای زائد از بین رفته و تا ماه ها و حتی سال ها ممکن است از رویش آنها خبری نباشد. در مقابل، اپیلاسیون با کرم موبر تاثیری بر زمان رویش مجدد موها نداشته و به طور مداوم و همیشه باید از این کرم ها استفاده نمود
⦁ اپیلاسیون با لیزر از نظر اقتصادی نیاز به هزینه نسبتا بالایی دارد، اما کرم های موبر قیمت بالایی نداشته و می توان بدون نیاز به دستگاه خاصی در منزل از آنها استفاده کرد.

 

حذف موهای زائد با موم داغ

اصلی ترین ماده ای که برای اپیلاسیون استفاده میشود، موم نامیده میشود که دارای انواع مختلفی بوده و برخی از مواد طبیعی مانند موم زنبور عسل و صمغ گیاهان بوده و برخی کاملا مصنوعی هستند.

موم داغ همان طور که از نامش مشخص است پس از حرارت دهی موم با درجه بالا روی پوست قرار گرفته و سپس دستمال مخصوص روی آن چسبانده شده و بر خلاف جهت رویش موها پس از چند ثانیه با سرعت بالا از پوست جدا میشود.

نکته بسیار مهم در این روش توجه به درجه حرارت موم می باشد تا به پوست آسیب وارد نشود. با توجه به اینکه در این روش موهای نرم و ضخیم همگی از ریشه خارج میشوند، 6 تا 7 هفته برایرویش مجدد آنها زمان لازم است.

اپیلاسیون با موم سرد

موم های سرد بهترین انتخاب برای افرادیست که پوست حساسی در برابر گرما داشته و همچنین قصد دارند تا اپیلاسیون را در منزل انجام دهند. این مواد به صورت دستمال و پدهای حاوی موم به فروش میرسند و با قرار دادن آنها روی پوست و جدا کردن سریع برخلاف جهت رویش مو می توان اپیلاسیون را انجام داد.

abilghasemian بازدید : 31 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

مدل هاشور ابرو

با توجه به حالت و شکل خراش هایی که روی پوست ابرو ایجاد میشود می توان انواع هاشور ابرو را به صورت زیر معرفی نمود:

هاشور ابرو دو بعدی

نقطه کانونی یا spine به نقطه از ابرو گفته میشود که جهت رویش و خواب موهای آن تغییر میکند که در انواع مختلف هاشور به این نقطه توجه زیادی میشود. به عنوان مثال، در مدل دو بعدی خطوط و خراش های ایجاد شده شده برای تزریق رنگ به گونه ایست که در تاج ابرو همگی رو به بالا بوده و در در نطقه کانونی جهت آن تغییر نموده و رو به پایین خواهند بود.

هاشور ابرو سه بعدی

طبیعی ترین نوع مدلی که می توان برای هاشور زدن ابروها انتخاب کرد، هاشور سه بعدی می باشد. این مدل چند ویژگی مهم دارد که عبارتند از: استفاده از رنگ های تیره و روشن در کنار هم و طراحی تارهای مو در چند کنار هم با پهنا و حالت متفاوت.

به توجه به اینکه خطوط ایجاد شده برای موها در چند لایه قرار دارند و رنگ تارهای مو نیز با هم کمی متفاوت می باشند، در نتیجه هاشور ابرو سه بعدی بسیار طبیعی به نظر می رسد. البته انجام این کار مهارت بالایی نیاز دارد تا نتیجه مطلوبی در نهایت دریافت گردد.

هاشور ابرو تیغ ماهی

اگر در حالت طبیعی دارای ابروهایی کم پشت با تارهای مو رو به بالا هستید، بهترین انتخاب برای شما مدل تیغ ماهی می باشد. این مدل که به spine 3 نیز معروف می باشد، به گونه ای انجام میشود که تارهای مو طراحی شده همگی رو به انتهای ابرو خواهند بود. به عبارت دیگر، نقطه کانونی یا spine برای این مدل در دم و انتهای ابرو در نظر گرفته میشود.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 517
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 710
  • بازدید ماه : 941
  • بازدید سال : 19,598
  • بازدید کلی : 37,359