loading...
ابزار مال
abilghasemian بازدید : 40 پنجشنبه 12 تیر 1399 نظرات (0)

از دیگر انواع گل رز که در میان تمام مردم دنیا به شدت پرطرفدار می باشد، با نام رز هیبریدی شهرت دارد. البته رز هیبریدی به رز هیبرید چای یا رز دورگه چای نیز شناخته شده می باشد که در واقع ترکیبی از رز فرانسوی با رز چای است. از مهم ترین ویژگی های این گل تعداد بسیار زیاد گلبرگ های آن و اندازه بزرگ گل می باشد. اندازه رز هیبریدی بین 8 تا 12 سانتی متر بوده و دارای ساقه های بلند می باشد. همچنین لازم به ذکر است که این نوع گل در شرایط گرم آب و هوایی رشد خوبی نداشته و گل نمی دهد.

رز فلورینبدا

رز فلورینبدا که بیشتر در گلخانه ها پرورش داده میشوند، ترکیبی از رز هیبریدی چای و پولیانتا می باشد که ابعاد گل های آن 5 تا 11 سانتی متر رشد کرده و زیبایی منحصر به فردی دارند. با توجه به اینکه این نوع گل به صورت چهار فصل گلدهی دارد، لذا کاربرد بسیار زیادی در تزئین دسته گل، تاج گل و دسته گل کادویی دارد.
از دیگر انواع رز می توان به رز پاسویی، درختچه ای، رونده و رزهای ایرانی اشاره نمود که هر یک با توجه به شکل و ویژگی های ظاهری که دارند، در محیط های متنوعی قابل استفاده هستند. ویژگی مشترک تمام این گل ها زیبایی و تنوع رنگ بالای آنها می باشد که جلوه مناسبی را در محیط ایجاد می کنند.

قیمت گل رز

قیمت گل رز مانند سایر انواع گل تحت تاثیر فاکتورهای زیادی می باشد و به طور دقیق نمی توان نرخ ثابتی را برای آن مشخص نمود. از مهم ترین فاکتورها در تعیین قیمت گل رز می توان به نوع گل، فصل و تعداد آن اشاره نمود. برای استعلام قیمت گل می توانید ازطریق راه های ارتباطی گالری گل بهار اقدام نمایید.

abilghasemian بازدید : 29 پنجشنبه 12 تیر 1399 نظرات (0)

سبد گل تسلیت

چیدن گل در سبدهای چوبی و حصیری یکی از بهترین روش ها برای همراه داشتن گل در مجالس ترحیم می باشد. این سبدها که اغلب به صورت رومیزی می باشند، نسبت به تاج گل کوچکتر بوده و تعداد گل های آن نیز کمتر می باشند. سبد گل تسلیت در اندازه های مختلفی طراحی میشوند و بر حسب سلیقه فروشنده گزینه مناسب برای آنها ارائه می گردد.

تاج گل تسلیت

شیوه دیگر ارائه گل برای مجالس ترحیم، استفاده از تاج گل تسلیت می باشد. تاج گل ها به صورت یک طبقه، دو طبقه و سه طبقه بوده و بیشتر در ورودی محل برگزاری مجلس ترحیم قرار میگیرد. نکته مهم در تاج گل تسلیت، توجه به ارتفاع آنها می باشد، چون نوع سه طبقه آن حدود سه متر ارتفاع داشته و حمل و نقل آن به تنهایی کار سختی می باشد. پیشرفت تکنولوژی و روی آوردن به خرید آنلاین در عصر ارتباطات مشکلات زیادی را در زمینه دریافت کالاها و خدمات حل کرده است.همچنین سفارش اینترنتی تاج گل برای مراسم های مختلف باعث بهبود و تسریع  روند خرید تاج گل شده است. فرستادن تاج گل تسلیت برای مراسم سوگواری رسمی قدیمی و حهانی است که برای همدردی با خانواده عزادار تقدیم میشود . فرستادن گل برای خانواده متوفی نشان دهنده این موضوع است که یاد شخص از دست رفته در ذهن و قلب شماست و از این طریق به خانواده عزادار ادای احترام میکنید . توجه به نکات زیر خالی از لطف نیست : _ به خواسته های خانواده عزادار توجه کنید و به عقایدشان احترام بگذارید ، بعضی از خانواده ها ترجیح میدهند به جای هزینه تاج گل تسلیت و برگزاری مراسم این هزینه صرف امور خیریه شود . _ارتباط با شخص مرحوم را در نظر بگیرید بسته به میزان نزدیکی خود با شخص مرحوم تاج گل تسلیت را انتخاب کنید .

abilghasemian بازدید : 34 پنجشنبه 12 تیر 1399 نظرات (0)

دسته گل تولد

از دیگر انواع چیدمان گل که بخش اصلی آن را گل های رز تشکیل می دهند، می توان به گل برای تولد اشاره کرد. نوع دسته گل رز تولد با توجه به گروه سنی فرد می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال، برای افراد جوان می توان از شاخه های رز با ساقه های بلند را بدون پوشش و کاور هدیه داد و برای افراد بزرگسال بهتر است از کاور برای آن استفاده شود تا نظم بهتری داشته باشد.

دسته گل ولنتاین

ولنتاین یا روز عشق که در چند دهه اخیر در ایران نیز مورد توجه قرار گرفته است، به نوع خاصی با گل رز قرمز پیوند خورده است. دسته گل رز ولنتاین را می توان در انواع گل های قرمز و صورتی یا سفید و آبی نیز سفارش داد، اما رز قرمز برای این روز بیشترین کاربرد را دارد. گل برای ولنتاین را می توان با تعداد زیاد شاخه های گل با یا تعداد کم و به صورت گرد سفارش داد یا بر حسب سلیقه بدون هیچ کاور و روبان یک بغل گل هدیه داد.

قیمت دسته گل رز را می توان بر اساس چند معیار و فاکتور مهم مشخص نمود از قبیل رنگ گل، تعداد، نوع گل و فصل که هر یک می تواند نقش مهمی داشته باشند. به عنوان مثال، گل رز هلندی با توجه به جنس مخملی گلبرگ ها و لطفانت و رنگ فوق العاده آن در اغلب مواقع گران تر از سایر انواع گل رز می باشد. همچنین توجه داشته باشید که فصل سفارش می تواند بر قیمت آنها اثر داشته باشد.

abilghasemian بازدید : 149 شنبه 24 خرداد 1399 نظرات (0)

بیشتر افرادی که برای بار اول با کلمه استند آشنا میشوند ،کلمه ای نا آشنا و مغموض در نظرشان تداعی می شود.برای آشنایی با مفهوم استند در قدم اول سعی می کنیم تعریفی ساده از آن برای شما بیان نماییم.

استند را می توان بصورت جامع اینگونه تعریف کرد :

ابزار و وسیله ای که به ارائه بهتر ، کارآمدتر و گیراتر محتوا و مشخصات محصول و خدمات شما کمک کند استند گفته می شود.

در حوزه فروشگاهی از نظر متریال به کار رفته در ساخت استند به این صورت دسته بندی میشود.

استند فلزی ، استند کارتن پلاست ، استند مفتولی ، استند چوبی ، استند مقوایی

استند فروشگاهی

از انواع مختلف استند هایی که بفور دیده می شوند استنده های فروشگاهی هستند، این نوع استند ها از نظر کاربرد به شکل های گوناگونی استفاده میشود که ما در اینجا به چند نمونه رایج آنها اشاره میکنیم.

استند آرایشی – استند شکلات – استند ابزار – استند چیپس – استند پفک و تنقلات – استند لباس – استند سیگار – استند کاتالوگ – استند روزنامه – استند لوازم بهداشتی – استند سبزیجات بسته بندی شده – استند لاک – استند دارو – استند آدامس – استند قنادی –  استند نوشیدنی

علاوه بر استندهای فروشگاهی در گروه صنعتی ایران کارتن پلاست کات استند هم تولید میشود که از این نوع استند ها اکثرا برای اطلاع رسانی و تبلیغات مورد استفاده قرار میگیرد.

abilghasemian بازدید : 34 شنبه 24 خرداد 1399 نظرات (0)

همانطور که میدانید با پیشرفت علم و دانش تمامی جنبه های زندگی بشر در حال دگرگونی و توسعه می باشد. در این بخش ما به دنبال تعریفی روشن از کارتن پلاست هستیم از این رو اینگونه تعبیر میکنیم قرار گرفتن دو ورق مسطح خارجی بر روی یکدیگر که از مقاومت فوق العاده ای برخوردار می باشد را کارتن پلاست می گوییم و همچنین لازم به ذکر است مواد اولیه ای همچون پلی پروپیلن محصولی نهایی را تولید می کند که به آن کارتن پلاست می گویند. نکته قابل توجه این است که این محصول را به دلیل دوام و مقاومت بسیار بالایی که دارد می توان در صنایع مختلف تبلیغات، کشاورزی، ساختمان، بسته بندی و … مورد استفاده قرار داد. جنس کارتن پلاست از پلاست شیت یا هالوشیت بوده و به علت اینکه محصولی مدرن است اغلب برای همگان ناشناخته و مبهم می باشد.

 

این محصول از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است به گونه ای که ضد آب است و در برابر نور مستقیم خورشید مقاوم می باشد. تغییرات موجود در آب و هوا هیچگونه تغییری در این محصول ایجاد نخواهد کرد و این محصول مقاومت خود را در تمامی شرایط حفظ می کند. یکی از بارزترین ویژگی های این محصول این است که قابلیت چاپ را دارد و میتوان آن را به صورت اشکال و طرح های مختلف درآورد.

کارتن پلاست به گونه ای ساخته می شود که وزن آن بسیار کم است و در برابر ضربه هایی که به آن وارد میشود میتواند مقاومت خود را حفظ نماید. افراد همواره و در تمام زمینه ها به دنبال خرید محصولاتی با قیمت های کم می باشند از این رو می توانند در خرید کارتن پلاست نیز محصولاتی زیبا را با صرف هزینه های بسیار کم به دست آورند و نیاز خود را با استفاده از آن برطرف نمایند.

 

در واقع کارتن پلاست به  محصولات و ورق های پلاستیکی گفته می شود که از پلی پروپیلن ساخته می شود و زمانی که استفاده اولیه خود را از دست دهند به صورت مجدد می توان کارتون پلاست را بازیافت نمود و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار داد. کارتون پلاستیک به روش اکستروژن تولید شده و شامل دو ورقه مسطح می باشد که بر روی یکدیگر قرار گرفته اند و به گونه ای به یکدیگر متصل شده که امکان تفکیک آنها دشوار می باشد و از چنان مقاومتی برخوردار می باشد که برای امور صعب و دشوار از آنها استفاده می شود. در واقع همان کارتن پلاست است که به شیوه دیگری نگارش شده است.

یکی از پر طرفدار ترین و جدیدترین محصولات در صنعت تبلیغات، دیزاین و ساختمان سازی کارتن پلاست است. در این مقاله سعی شده است تا به اطلاعات شما در زمینه ی شیت پلاست افزوده شود تا بر اساس نیاز خود خریدی آسان تر و مطمئن تر داشته باشید و از نتیجه ی نهایی رضایت کافی داشته باشید.

آشنایی با کارتن پلاست


کارتن پلاست ورقه ی پلاستیکی یا کارتنی است که از سه لایه ی باریک پلی پروپیلن ساخته می شود. به دلیل قرار گرفتن یک لایه ی چین دار و دندانی شکل پلاستیکی بین دو ورقه ی صاف، این محصول به ورق پلاستیکی دو جداره نیز معروف است. این ماده که از لوازم محبوب ماکت سازی به شمار می رود تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و ضخامت معمول این ورقه ها در بازار از 2 تا 12 میلی متر است. از نام های دیگر این محصول می توان به شیت پلاست، پلاستیک چین دار، پلاست پک یا هالوپروفیل شیت اشاره کرد. برای قوی تر کردن بافت کارتن پلاست می توان آن را با الیاف شیشه ترکیب و استفاده کرد.

کاربرد کارتن پلاست


از مهم ترین کاربرد های کارتن پلاست که آن را به محصولی پرطرفدار در صنایع شیمیایی، کشاورزی، تبلیغاتی، بسته بندی و ساختمان سازی تبدیل می کند، مقاومت بالای آن در مقابل گرما، فشار و ضربه است. همچنین شیت پلاست از دوام بالایی نسبت به مواد شیمیایی برخوردار است. از دیگر نکات مثبت در خصوص این محصول می توان به ضد اشتعال بودن آن اشاره کرد. کارتن پلاست حتی در مقابل حرارت مستقیم آتش نمی گیرد بلکه ذوب می شود. البته باید این نکته را در نظر داشت که شیت پلاست هایی که از جنس پلی پروپیلن هستند مقاومت خوبی در برابر گرما دارند.
علاوه بر مقاوم بودن در برابر تغییر شکل و ظاهر، کارتن پلاست قابلیت متصل شدن به سایر اشیا را به وسیله ی منگنه، مفتول، چسب چوب و چسب حرارتی دارد.


کارتن پلاست به دلیل سبک بودن به راحتی قابل حمل در مقادیر بالا می باشد و به همین دلیل کاربرد فراوانی در ساختمان سازی و دیزاین دکوراسیون دارد. دلیل دیگری که این محصول را به یک گزینه ی مناسب برای استفاده در دکوراسیون خانه یا دفتر تبدیل می کند بی بو بودن این محصول و عدم جذب بو از محیط اطراف است. از دیگر مزایای کارتن پلاست که باعث پرطرفدار بودن این محصول برای ساخت و ساز و دکور می شود عایق بودن این ماده است. شیت پلاست در برابر گرما، سرما، آب و نور مستقیم خورشید از استحکام بالایی برخوردار است.


در این دوره ی زمانی که پیشرفت صنعت مساوی با نابودی طبیعت قرار گرفته است کارتن پلاست پیشرفت چشمگیری به نظر می رسد؛ چرا که در تولید آن از هیچ ماده ی سمی استفاده نمی شود و محصول نهایی قابل بازیافت برای استفاده ی دوباره است و نیازی به دور ریختن آن و آلوده کردن محیط زیست وجود ندارد.

abilghasemian بازدید : 35 شنبه 24 خرداد 1399 نظرات (0)

شاید بارها بارها ورقه های کارتن پالاست را در مکان هایی مانند میوه فروشی به عنوان جعبة میوه یا طبقات جداکنندة میوه یا به صورت استندهای رومیزی یا تبلیغاتی مشاهده کرده باشید. در این مقاله به طور کامل به مبحث ورق کارتن پلاست و جنس، ابعاد و ویژگی های آن خواهیم پرداخت.

ورق کارتن پلاست چیست؟

ورق کارتن پلاست، نوعی کارتن غیر قابل انعطاف پذیر بوده که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. ورق کارتن پلاست با نام های دیگری از جمله گروکیت، پلاستیک شیت، پلاست شیت در بازار شناخته می شوند. استفادة این کارتن در صنایع مختلف به چشم می خورد از جمله: در صنعت دسته بندی، چاپ و تبلیغات، ساختمان، لوازم خانگی، ماکت سازی، معماری داخلی، باغداری، سوله سازی، قالب بندی، خودروسازی، و کشاورزی. استفاده از ورق کارتن پلاست در هر یک از صنایع بالا مزایای بسیاری را به همراه خواهد داشت. در ادامه به ویژگی های ورق کارتن پلاست خواهیم پرداخت.

ورق کارتن پلاست از چه جنسی ساخته شده است؟

به طور کلی ورق های کارتن پلاست از موادی به نام پلی پروپلن تولید می شود. پلی پروتین یک مادة متشکل از مواد اولیه پتروشیمی است که صد در صد قابل بازیافت بوده و ضرری برای طبیعت ندارد. البته این نکته قابل ذکر است که پلاست شیت که نوعی کارتن پلاست است از جنس اکستروژن تولید می شود. در این روش دو ورق مسطح خارجی ( با نام فیلم) ، توسط صفحات باریک عمودی به صورت موازی به یکدیگر متصل می شود.

قیمت کارتن پلاست به نوع محصول و قیمت مواد پتروشیمی بستگی دارد ، گروه صنعتی ایران کارتن پلاست مرجع قیمت گذاری ورق و رول کارتن پلاست در ایران می باشد و همیشه در تلاش هستیم بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهیم .

در گروه صنعتی ایران کارتن پلاست به این اعتقاد داریم که کیفیت را فدای قیمت نمیکنیم و به هیچ انواع در تلاش نیستیم که به دلیل رقابت بر سر قیمت محصولی بی کیفیت تولید نماییم .

آنچه باعث تمیز و تداوم فعالیت ما در 17 سال گذشته شده است دقت در کیفیت محصول و استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید کارتن پلاست بوده است .

گروه صنعتی ایران کارتن پلاست محصولی را تحویل مشتری میدهد که به کیفیت و دوام آن اطمینان داشته باشد .

abilghasemian بازدید : 40 شنبه 24 خرداد 1399 نظرات (0)

شاید اکثریت ما از آن دسته آدم‌هایی باشیم که کاربرد علوم مختلف در زندگی را به خواندن تئوری شکل آن‌ها ترجیح می‌دهیم و بیشتر از اینکه حفظ عناصر جدول مندلیف را دوست داشته باشیم، به نحوه کاربری این عناصر در روزمره و استفاده‌ی عملی از آنها تمایل بیشتری داریم. یکی از علوم پر کاربرد در زندگی جوامع انسانی و به خصوص در سده‌های اخیر و البته قرن جدید، علم شیمی است. علمی که با جابر بن حیان و لاوازیه شناخته می‌شود، بیشتر از آن چه فکرش را می‌کردند، با زندگی‌مان پیوند یافته و کاربرد‌هایش بسیار به چشم دیده می‌شود. اگر علاقه‌مند به کاربرد این علم هستید، شاید بهتر است بدانید صنعت کارتن پلاست نفیس یکی از همین موارد استفاده است. برای دانستنی‌های بیشتر با ما همراه باشید.

کارتن پلاست نفیس چیست؟

از آن‌ جایی که کارتن پلاست‌ نفیس در صنعت‌های مختلفی موارد استفاده دارد، لازم است ابتدا ماهیت و سپس نحوه‌ی کارکرد این محصول را بدانیم. کارتن پلاست نفیس به روش اکستروژن تولید می‌شود؛ اکستروژن که معادل فارسی آن برون‌ریزی می‌باشد، یکی از روش‌های حجمی برای تغییر شکل مواد با هدف کاهش ضخامت محصول و یا سطح مقطع آن است. کارتن پلاست نفیس با روش یاد شده و از جنس پروپیلن می‌باشد. پروپیلن یکی از پلاستیک‌های پرمصرف و با مقاومت شیمیایی بالا است. این ورقه‌های کارتن پلاست نفیس که به صورت موازی توسط صفحات عمودی به یکدیگر وصل می‌شوند و به صورت سیلک اسکرین قابلیت چاپ پیدا می‌کنند، در واقع دو ورقه مسطح هستند که در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. سیلک اسکرین در واقع استفاده از پارچه‌ی توری ظریفی غالباً ابریشم بر روی سطح ورقه‌ی استنسیل به عنوان تکیه گاه است. کارتن پلاست نفیس که به شیوه‌ی مقوایی دایکات می‌شود، دارای ورقه‌هایی با ضخامت از ۲ تا ۱۴ میلی‌متر و عرض‌هایی از ۱۶۰۰ تا ۲۴۰۰ است. این ورقه‌های کارتن پلاست نفیس در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود و دارای مزایای بسیاری هستند. این ورقه‌ها که به صورت ضد آتش، ضد ضربه، ضد آفتاب، ضد رطوبت و ضد انواع میکروب و باکتری ارائه می‌شوند، دارای نام‌های مختلفی چون پلاست پک، پلاست شیت، کروگیت پلاست شیت، ورق کارتن پلاست شیت و ورق کارتن پلاست در این صنعت هستند. این ورقه‌ها بسیار سبک هستند و وزن آن‌ها به صورت تقریبا یک ششم وزن شیشه و یک سوم وزن آکریلیک است.

در زندگی روزمره چه استفاده ای دارد؟

کارتن پلاست نفیس دارای مزایای زیادی در زندگی و استفاده جهت صنایع است. ورقه‌های کارتن پلاست نفیس که در برابر رطوبت و ضربه و عملیات‌های شیمیایی و فیزیکی مقاوم هستند، در صنایع کشاورزی، ساختمان سازی، خودروسازی، لوازم خانگی، تبلیغاتی، بازیافت انواع زباله، دکوراسیون و ماکت سازی مورد استفاده هستند، اما شاید مهم‌ترین کاربرد این ورقه‌های کارتن پلاست نفیس استفاده از آن‌ها در صنعت بسته بندی می‌باشد. کارتن پلاست‌ نفیس در بسته بندی مواد غذایی، امورات پستی، بسته بندی لوازم خانگی و از این قبیل کاربرد دارند و به دلیل وزن سبک، ضد اشتعال بودن، بی‌تاثیر در برابر ضربات و رطوبت و مقاومت در برابر آب و آفتاب بسیار مورد استفاده هستند و به همین دلیل، عمده کاربرد این ورقه‌‌های کارتن پلاست نفیس در بخش بسته بندی است.

در سایر بخش‌ها، کارتن پلاست نفیس به طور مثال در بخش کشاورزی به عنوان محافظ نهال‌ها و گلدان‌ها، کانال آب، راکت گل و جعبه‌ی میوه، در بخش چاپ و تبلیغاتی به عنوان تابلوهای مناسبتی، انتخاباتی، تابلوهای راهنما و رانندگی و تابلوهای نمایشگاهی، در بخش خودروسازی به عنوان عایق پوششی، عایق صدا، کفی باتری و جدا کننده صندوق از اتاق، در بخش بازیافت و زباله کارتن پلاست نفیس در مکان‌های بیمارستان، مدرسه، ادارات، پارکینگ منازل و مجتمع‌ها و اماکن صنعتی مورد استفاده قرار می‌گیرند. این ورقه‌های کارتن پلاست نفیس به دلیل غیرسمی بودن کارتن و عمر مفید از اعتبار بالایی برخوردار هستند.

abilghasemian بازدید : 56 پنجشنبه 22 خرداد 1399 نظرات (0)

ورق کارتن پلاست، نوعی کارتن غیر قابل انعطاف پذیر بوده که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. ورق کارتن پلاست با نام های دیگری از جمله گروکیت، پلاستیک شیت، پلاست شیت در بازار شناخته می شوند. استفادة این کارتن در صنایع مختلف به چشم می خورد از جمله: در صنعت دسته بندی، چاپ و تبلیغات، ساختمان، لوازم خانگی، ماکت سازی، معماری داخلی، باغداری، سوله سازی، قالب بندی، خودروسازی، و کشاورزی. استفاده از ورق کارتن پلاست در هر یک از صنایع بالا مزایای بسیاری را به همراه خواهد داشت. در ادامه به ویژگی های ورق کارتن پلاست خواهیم پرداخت.

ورق کارتن پلاست از چه جنسی ساخته شده است؟

به طور کلی ورق های کارتن پلاست از موادی به نام پلی پروپلن تولید می شود. پلی پروتین یک مادة متشکل از مواد اولیه پتروشیمی است که صد در صد قابل بازیافت بوده و ضرری برای طبیعت ندارد. البته این نکته قابل ذکر است که پلاست شیت که نوعی کارتن پلاست است از جنس اکستروژن تولید می شود. در این روش دو ورق مسطح خارجی ( با نام فیلم) ، توسط صفحات باریک عمودی به صورت موازی به یکدیگر متصل می شود.

انواع ورق کارتن پلاست کدام اند؟

ورق کارتن پلاست انواع مختلفی دارد. آن چیزی که ورق های کارتن پلاست را از یکدیگر جدا می سازد فاکتورهایی مانند جنس، ضخامت، ابعاد، انواع رنگ و وزن ورق کارتن پلاست است.
جنس ورق کارتن پلاست می تواند پلی پروپلین یا سایر مواد باشد. ورق کارتن پلاست در ضخامت های 2، 3، 4، 5، 6، 8 و10 میلیمتری وجود دارد. ورق کارتن پلاست در ابعاد و وزن های مختلفی تولید می شود. ورق های کارتن پلاست، رنگ های مختلفی نیز دارند. رنگ هایی مانند: سفید، آبی، نارنجی، مشکی، سبز، طوسی و قرمز. با ترکیب هر یک از این فاکتورها، نوع خاصی از ورق کارتن پلاست به دست می آید. با توجه به این فاکتورها هر متر مربع ورق کارتن پلاست قیمت متفاوتی خواهد بود.
از ورقه های کارتن پلاست محصولات مختلفی مانند پد کارتن پلاست، باکس پالت، استند تبلیغاتی، استند رومیزی و استند فروشگاهی تولید می کنند. پد کارتن پلاست در انبارکردن کالاها، چیدن اجناس به صورت منظم در کارگاه ها و کارخانه ها استفاده می شود. باکس پالت محصولی برای حمل و نقل آسان تر و جا به جایی بهتر کالاها بین واحد های تولیدی است. استند تبلیغاتی شامل ورق ها و پایه های از جنس کارتن پلاست هستند که روی آن طرح های تبلیغاتی چاپ شده است.

استند های رومیزی برای تبلیغ محصولات جدید مثل لوح های فشرده، انواع آدامس و … در پیشخوان و صندوق فروشگاه ها و داروخانه ها عرضه می شود. استند های فروشگاهی، برای محصولاتی مانند انواع موادغذایی مثل شکلات، چیپس و … استفاده می شود.

abilghasemian بازدید : 30 چهارشنبه 14 خرداد 1399 نظرات (0)

باکس گل رز یک طراحی کلاسیک و لوکس است که در مدل های متنوعی ارائ می شود. باکس گل رز طرفداران خاص خودش را دارد. به شکل جعبه ای است که گل های شاخه ای رز را در آن می چینند و از پرطرفدارترین طرح های انتخابی است. در طراحی باکس گل رز می توان طرح و شکل های متنوعی را به کار برد و طبق سلیقه افراد بهترین باکس گل رز را طراحی کرد.

از زمان های دور تاکنون هدیه دادن گل رز قرمز نماد عشق بوده است و برای ابراز علاقه و عشق در بین مردم رواج بسیاری دارد. هدیه دادن گل رز قرمز یک رسمی دیرینه است که همه عشاق از آن استفاده می کنند. حال باکس گل رز در طرح های متنوع و هیجان انگیز یک راه دیگری است که می توان استفاده کرد برای ابراز عشق و محبت به فرد مورد نظرمان. گالری گل بهار در این زمینه به طور حرفه ای کار می کند و شما می تواند با خیال راحت انتخابی شگفت انگیز با قیمتی مناسب داشته باشید. این گالری به صورت آنلاین نیز راستای کمک به خریداران گرامی فعالیت دارد و شما می توانید از طریق سایت گالری گل بهار اقدام به سفارش باکس گل خود کنید . طرح های این گالری گل بسیار متنوع هستند و سازگار با هر سلیقه ایست.

abilghasemian بازدید : 192 دوشنبه 12 خرداد 1399 نظرات (0)

 

انواع تاج گل ترحیم

تاج گل در مراسم مختلفی کاربرد دارد و با توجه به نوع مجلس و شرایط موجود در آنها، تفاوت های زیادی در تاج گل مشاهده میشود. عواملی مانند نوع گل ها و رنگ آنها و همچنین ساختار و شکل ظاهری تاج همگی در تقسیم بندی انواع تاج گل موثر می باشند. به عنوان مثال در تقسیم بندی انواع تاج گل ترحیم می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

انواع تاج گل ترحیم بر اساس نوع گل

از نظر روانشانسی و فرهنگ هر منطقه، هر یک از گل ها نماد و نشانه احساس خاصی می باشد. بر همین اساس نوع گل هایی که در تاج گل برای مراسم ترحیم استفاده میشود، با گل هایی که در تاج گل عروس قرار دارند متفاوت هستند. در فرهنگ مردم ایران گل هایی از قبیل گلایل، رز سفید، لیلیوم، زنبق، میخک، داوودی، شب بو، آنتاریوم، ارکیده و سوسن برای مراسم عزاداری کاربرد زیادی دارند که در این بین گلایل بیشترین کاربرد را دارا می باشد. یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که در گل های مراسم عزاداری به چشم میخورد، رنگ سفید آنها می باشد که نوعی احساس آرامش را در محیط ایجاد نموده و برای ابراز همدردی گزینه مناسبی خواهد بود.

انواع تاج گل ترحیم بر اساس شکل ظاهر

علاوه بر تنوع زیاد در گل، تاج گل ترحیم را می توان بر اساس شکل ظاهری آنها نیز در دسته بندی های مختلفی قرار داد. از رایج ترین انواع تاج گل مناسب برای مراسم عزاداری می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

تاج گل طبقه

کوچک ترین و ارزان ترین تاج گل که می توان برای مراسم عزاداری و ترحیم سفارش داد، تاج های یک طبقه می باشند. این تاج ها با توجه به ارتفاع کمی که دارند، تعداد گل کمتری داشته و قیمت آنها نیز ارزان می باشد. از مزایای تاج گل های یک طبقه می توان به حمل و نقل آسان آنها اشاره کرد. برای اینکه بتوان در تاج های یک طبقه جلوه بهتری را ایجاد کرد، بهتر است در انتخاب گل دقت شده و چیدمان آنها به درستی صورت گیرد.

تاج گل دو طبقه

تاج های دو طبقه همان طور که از نامشان مشخص است، ساختاری دو بخشی داشته و از هر دو بخش می توان برای چیدمان گل ها استفاده کرد. در مقایسه با تاج های یک طبقه، این تاج ها به گل بیشتری نیاز داشته و قطعا قیمت آنها نیز بیشتر خواهد بود.

تاج گل سه طبقه

بزرگترین سایز و نوع تاجی که می توان برای مراسم ترحیم سفارش داد، تاج گل سه طبقه می باشد. این تاج گل ها نیاز به تعداد بسیار زیادی گل داشته و حمل و نقل آن کمی سخت می باشد. البته لازم به ذکر است که استفاده از گل های بیشتر در تاج های سه طبقه در نهایت بر قیمت آنها داشته و می توان گفت گران ترین تاج گل در گروه تاج های سه طبقه قرار دارد.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 503
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 696
  • بازدید ماه : 927
  • بازدید سال : 19,584
  • بازدید کلی : 37,345