loading...
ابزار مال
abilghasemian بازدید : 218 سه شنبه 21 مرداد 1399 نظرات (0)

استند را می توان بصورت جامع اینگونه تعریف کرد :

ابزار و وسیله ای که به ارائه بهتر ، کارآمدتر و گیراتر محتوا و مشخصات محصول و خدمات شما کمک کند استند گفته می شود.

در حوزه فروشگاهی از نظر متریال به کار رفته در ساخت استند به این صورت دسته بندی میشود.

استند فلزی ، استند کارتن پلاست ، استند مفتولی ، استند چوبی ، استند مقوایی .استند فروشگاهی.

تبلیغات رکن اصلی در هر شرکتی جهت بهبود وضعیت فروش و معرفی کالاها و خدمات به مشتریان دارد شما با سفارش استند طرح لوگو شرکت خود و یا طرح محصول شرکت و کارخانه مورد نظر خود میتوانید محصول خود را تبلیغ کنید.در این راستا شرکت ایران کارتن پلاست با بهره گیری از مدرنترین دستگاه های تولید کارتن پلاست ، دستگاه های چاپ سیلک و دیجیتال ، دستگاه های برش و دایکات و نیز استفاده از مهندسین زبده در امر طراحی و ارائه طرح های چشم نواز توانسته است نقش به سزایی در امر تبلیغات محصولات و خدمات شرکت های مختلف داشته باشد

کارتن پلاست

ویژگیهای کارتن پلاست از جمله می توان به آنعطاف پذیری.سبک بودن .تنوع رنگ. انعطاف پذیری .تحمل فشار بالاو....

 

 

میباشد.

 

1 ) تولید جعبه کارتن پلاست برای بسته بندی کالا ها و محصولات

2 ) جعبه میوه برای بسته بندی و توزیع انواع میوه ها

3 ) استندهای کارتن پلاست اعم از استندهای تبلیغاتی و فروشگاهی (کات استند و رومیزی )

4 ) تولید رول پلاست در ضخامت و رنگ های متنوع برای استفاده بعنوان پوشش سقف سوله های صنعتی و سالن های مرغداری و گاوداری

برای اطلاع از قیمت های محصولات ما شما میتوانید با مراجع به قسمت( قیمت کارتن پلاست ) از قیمت های ما با خبر شوید و در صورت نیاز به مشاوره تخصصی می توانید با شماره های 984433745146+ و 989124666313+ تماس حاصل فرمایید .

قیمت کارتن پلاست به نوع محصول و قیمت مواد پتروشیمی بستگی دارد ، گروه صنعتی ایران کارتن پلاست مرجع قیمت گذاری ورق و رول کارتن پلاست در ایران می باشد و همیشه در تلاش هستیم بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهیم .

در گروه صنعتی ایران کارتن پلاست به این اعتقاد داریم که کیفیت را فدای قیمت نمیکنیم و به هیچ انواع در تلاش نیستیم که به دلیل رقابت بر سر قیمت محصولی بی کیفیت تولید نماییم .

آنچه باعث تمیز و تداوم فعالیت ما در 17 سال گذشته شده است دقت در کیفیت محصول و استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید کارتن پلاست بوده است .

گروه صنعتی ایران کارتن پلاست محصولی را تحویل مشتری میدهد که به کیفیت و دوام آن اطمینان داشته باشد .

 

 

 

abilghasemian بازدید : 46 سه شنبه 21 مرداد 1399 نظرات (0)

سیم افشان

 

کابل برق ویژگی‌های مختلفی دارند. تفاوت در ویژگی‌ها موجب تنوع این محصول شده است. مهم‌ترین مشخصات یک کابل برق شامل موارد زیر است.

  • هادی کابل می‌تواند شکل‌های گوناگونی داشته باشد. هر یک از این شکل‌ها نماد خاص خود را دارند. گرد تک رشته (RE)، گرد چند رشته (RM)، مثلثی شکل تک رشته (SE) و مثلثی چند رشته با نماد (SM) شکل‌های مختلف هادی کابل برق هستند.
  • دیگر مشخصه‌ی کابل‌های برق جنس و تعداد لایه‌های عایق آن‌هاست. عایق کابل برق می‌تواند از جنس پلاستیک، پی‌وی‌سی یا پروتودور، پلی‌اتیلن، تفلون یا کاغذ‌های آغشته به روغن مخصوص باشد.
  • رنگ عایق کابل برق دیگر مشخصه‌ی این وسایل است. برای تشخیص آسان‌تر سیم کابل‌ها از یکدیگر، عایق‌ها را در رنگ‌های متنوعی انتخاب می‌کنند. رنگ‌های سبز، سیاه، زرد، آبی و قهوه‌ای رنگ‌هایی هستند که برای عایق‌ها انتخاب می‌شوند و بر اساس استاندارد از مفهوم خاصی برخوردارند.
  • مشخصه‌ی دیگر کابل‌های برق نوع غلاف یا زره آن‌هاست. غلاف‌ها برای محافظت از کابل برق در برابر عوامل خارجی روی کابل قرار می‌گیرند و انواع مختلفی دارند. غلاف بافته شده، یکپارچه و موج دار بدون درز انواع آن هستند. غلاف‌ها از متریال مختلفی چون PVC، مس، روی اندود، آلومینیوم و سرب و فولاد ساخته می‌شوند. برای تهیه کابل برق به این اطلاعاتی که نوشته شده نیاز داشتید
  • ما در شرکت پرتو کابل میتونیم به شما کمک کنیم برای تهیه کابل برق درست و اصولی با قیمت مناسب.
  • انعظاف پذیری در عین دوام بالا مهم‌ترین ویژگی‌ سیم افشان است. درواقع این ویژگی منحصر به فرد باعث شده است در فضاهایی که سیم‌ها تحرک زیادی دارند، از این مدل‌های افشان استفاده شود. جالب است بدانید که در برخی تجهیزات موسیقی مانند گیتارهای الکتریکی نیز از این سیم استفاده می‌شود.

    در این مقاله توضیحاتی در مورد تشخیص سیم‌های اصلی از محصولات بی‌کیفیت نیز ارائه دادیم. با تمام اوصاف، بهترین راه برای اطمینان از خرید محصول باکیفیت، مراجعه به یک فروشگاه معتبر است. خرید اینترنتی ساده‌ترین راه برای پیدا کردن فروشگاه معتبر و سفارش دادن سیم افشان اصل و باکیفیت محسوب می‌شود. به یاد داشته باشید که آتش سوزی‌ها  و اتصالَ‌های الکتریکی به دلیل استفاده از سیم‌های نامرغوب رخ می‌دهد.پرتو کابل میتوند به شما در خرید کمک کند با مراجعه به سایت پرتو کابل برای تهیه اقدام کنید.

  •  

abilghasemian بازدید : 30 دوشنبه 20 مرداد 1399 نظرات (0)

اجاره آپارتمان مبله برای کسانی که هزینه اقامت در هتل را بالا میدانندو به دنبال  اقامت راحت در منزلی با امکانات مناسب هستند، جایگاه ویژه‌ای دارد؛ مطمئنا اقامت کوتاه مدت در خانه‌ای که حس خانه خودمان را داشته باشد، برای چنین افرادی تجربه لذت بخشی خواهد بود.

رزرو آپارتمان مبله و سکونت چند روزه در آن، زحمت جابجایی بسیاری از وسایل شخصی را از دوش شما بر‌می‌دارد. این در حالی است که در طی سال‌های گذشته استقبال مخاطبان از اجاره منزل مبله به قدری بالا رفته که در صنعت گردشگری اسم و رسمی پیدا کرده‌اند. شما میتوانید به راحتی و در کمال آرامش بدون دغدغه از هزینه های اضافی بابت باربری و کارگر برای اسبا بکشی منزل خود را جا به جا کنید .

 اجاره و اقامت در آپارتمان‌های مبله مختص به گردشگران نیست بلکه در شهرهایی مانند شهر تهران که از لحاظ امکانات  زبانزد هستند، روزانه میزبانی تعداد بالایی از افراد را  از شهرستان های دور و نزدیک انجام می‌دهند که برای ماموریت شغلی، خدمات درمانی یا کارهای اداری به این شهر مراجعه کرده‌اند. در چنین شرایط این افراد می‌توانند از طریق اجاره آپارتمان مبله در تهران بدون کمترین دغدغه از اقامت خود در این شهر لذت ببرند. شما هم می‌توانید به صورت غیر حضوری  و به راحتی با توجه به تنوع وجود سوینت ها و آپارتمان های متعدد در سایت ایران ماوا به قیمت های مختلف رزرو آنلاین آپارتمان مبله را با هر توان مالی یا امکانات درخواستی، از سایت‌ ایران ماوا انجام دهید.

اگر برای دریافت خدمات آموزشی به تهران مراجعه میکنید، بهتر است به فکر اجاره ماهانه خانه  مبله در تهران باشید. دانشجویان، مشتریان پر و پا قرص اجاره ماهانه خانه در تهران هستند که اغلب ترجیح می‌دهند حوالی دانشگاه یا در محله‌هایی ساکن شوند که دسترسی بسیار مناسبی به سرویس‌های حمل و نقل عمومی داشته باشد.

اجاره سوئیت روزانه در تهران علاوه بر صرفه جویی در هزینه‌های شما، حس آرامش و امنیت یک منزل شخصی را برایتان تداعی خواهد کرد. اگر بودجه کمی برای پرداخت اجاره در نظر دارید،  به اجاره سوئیت مبله در تهرانقناعت کنید. سوییت‌ها امکانات رفاهی مورد نیاز شما را فراهم خواهند کرد، ولی به واسطه متراژ کمتر و امکانات معقول، انتخاب اقتصادی‌تری به حساب می‌آیند.
خوشبختانه با وجود موردهای متعددی که در سایت ایران ماوا جمع‌آوری شده است، برای پیدا کردن سوئیت اجاره ای در تهران نیاز به مراجعه حضوری به بنگاه‌های املاک نخواهید داشت. آمار نشان می‌دهد با افزایش قیمت خانه در تهران و نوسانات قیمت بازار مسکن این کلان شهر، اجاره سوئیت 30 متری در تهران یا اجاره روزانه سوئیت 20 متری در تهران با استقبال بسیار زیادی روبرو شده است.

abilghasemian بازدید : 39 یکشنبه 12 مرداد 1399 نظرات (0)

کلایمر

 

کلایمر نوعی دستگاه است که با کنار رفتن داربست های فلزی در ساختمان ها پای به عرصه کاری در ارتفاع ساختمان گذاشت که در مصارفی ار قبیل نماکاری، سیمانکاری، نماشویی تعمیر و نگهداری و … در پروژه های صنعتی و ساختمانی است و جایگزینی مناسب برای داربست های فلزی است که قبلا در ساختمان ها از آن استفاده می شدو معمولا دستگاه کلایمر در انواع مختلفی وجود دارد که در این بخش به انواع مختلفی از قبیل کلایمرهای پرتابل برقی، کلایمر پرتابل مکانیکی ، کلایمر مونوریل اشاره کرد و از مزیت مهمی که این دستگاه پرکاربرد در اختیار دارد این است که ایمنی بسیار زیادی با استفاده از این دستگاه در ساختمان ها ایفا می گردد و از مزیت دیگر می توان سرعت بخشیدن به سطح کار را گفت که در کنار آن ظرفیت مناسب برای حمل نفر و بار همراه کاربر به ارتفاع، افزایش سرعت کار، جابه جایی آسان اشاره کرد.

از نظر امنیت باید دقت لازم را داشته باشید که تمام جنبه های پیش بینی زندگی و آزمایش امنیت در آن انجام شده است تاکنون هیچ مشکل فنی بزرگی در استفاده از کلایمر ها گزارش نشده است و از نظر امنیتی کاملا بی خطر هستند به منظور جلوگیری از تصادف، یک سیم یدکی (سیم بکسل) در کلایمر نصب شده اند در صورت قطع سیم اول و راهنمای کلایمر، این لوازم یدکی دوم (سیم بکسل) مانع از سقوط سبد کوهنورد خواهد شد.

معمولا تجهیزات کلایمر در ارتفاع ساختمان ها دارای سبد قابل تنظیم تا 2 متر ، 3 متر ، 4 متر ، 5 متر، 6 متر با توجه به نوع و ارتفاع ساختمان قابل تنظیم است و سرعتی که کلایمر در اختیار دارد در هر دقیقه یک متر می باشد و سرعت کلایمر در هر متر 7 دقیقه می باشد، با توجه به این که سیستم کلایمر که روی سیم بکسل اجرا می شود، از این دستگاه پر کاربرد می توان برای ارتفاعات نامحدود استفاده کرد.

کلایمر های مختلفی برای استفاده در پروزه های ساختمانی و پروژه های نما به کار گرفته میشوند ولی از پر کاربرد ترین آن ها همین کلایمر های معمولی یا برقی و یا کلایمر دستی است که انواع کلایمر های برقی و کلایمر های دستی را میتوانید به دو صورت خرید کلایمر و اجاره کلایمر تهیه و در پروژه های ساختمانی خود استفاده کنید که به دنبال آن کلایمر ها از ابعاد و اندازه مختلفی وجود دارند که هر کدام در یک نوع ارتفاع و سطح کار مورد استفاده

کلایمر

abilghasemian بازدید : 32 یکشنبه 12 مرداد 1399 نظرات (0)

نماشویی

 

 

معمولا نماشویی ساختمان ها از جمله سازه های اصلی، معماری ساختمان، درب ها و پنجره های ساختمان ها شامل می شود نما شویی ساختمان عمدتا برای رفع آسیب های ناشی از آلودگی هوا، تغییرات دمایی سنگ نما، نیروی باد، چسباندن پوسترهای مختلف، چسبیدن مصالح ساختمانی مانند گچ و سیمان به نما، زلزله، فاصله بین درزهای سنگ نما و … انجام می شود.
در کار شستشو خود افراد نیز می توانند تا حدودی کار شستشو را انجام بدهند ولی لازم به ذکر است که این کار نیاز به متخصصین دارد چرا که اولا کار شستشو در ارتفاع است که بسیاری از افراد نمی توانند بنا به دلایل مختلف در ارتفاعات کار کنند و در کنار آن حرفه می خواهد که هر شخصی نمی تواند از آن برخوردار باشد پس بهترین روش این است که از متخصصین حرفه ای در این عرصه استفاده کنید تا به هیچ مشکلی برخورد نکنید و کار نماشویی ساختمان شما را در حد قابل قبولی انجام بدهند که رضایت شما را به همراه بیاورد و ساختمانی تمیز و زیبا داشته باشید.

برای نماشویی ساختمان ها انواع مختلفی از روش ها وجود دارد زیرا ساختمان ها از طراحی مختلفی از هم وجود دارند و همچنین جنس متریالی که در ساختمان ها استفاده شده است متفاوت می باشد پس در کار شستشو از انواع مختلفی از کار شستشو وجود دارد که در این قسمت به چند نمونه از آن ها می پردازیم.

نماشویی با واترجت

در حین استفاده از واترجت به منظور شست و شوی نمای ساختمان، تعداد طبقات از جمله کم و زیتد بودن آ ن ها اهمیت زیادی ندارد بنابراین فاکتورهای اثرگذار بر این نوع نماشویی میزان آلودگی نما و کیفیت آب بندی آن می باشند.

نماشویی با طناب

در این نوع از نماشویی با استفاده از طناب که توسط افراد ماهر صورت می گیرد زیرا این روش از روش هایی است که خیلی خطرناک است و کوچکترین خطا در این کار خطرات جانی و مالی به دنبال خواهد داشت ولی در عین حال نماشویی بدون داربست که تنها با استفاده از طناب می باشد از لحاظ اقتصادی قیمتی مناسب نسبت به انواع روش های دیگر را در اختیار دارد.

نماشویی با داربست

نماشویی با داربست برای ساختمان هایی که نمی توان نمای آن ها را با استفاده از طناب شست و شو داد و از ارتفاع زیادی برخوردار باشند با استفاده از این روش به شستشو می پردازند انجام می شود و هزینه نماشویی با داربست برای ساختمان های مرتفع زیاد است و در حال حاضر کمتر کسی پیدا می شود که با چشم پوشی از هزینه زیاد در ساختمان خود برای نماشویی از روش داربست استفاده کرده باشد.

abilghasemian بازدید : 44 یکشنبه 22 تیر 1399 نظرات (0)

صندلی آرگونومیک

صندلی ارگونومیک به نوع خاصی از صندلی های اداری گفته میشود که با ساختار و آناتومی بدن کاملا سازگار می باشد. تمام بخش های این صندلی از قبیل تکیه گاه، نشیمنگاه، ارتفاع و دسته ها همگی بر اساس استانداردها طراحی و تولید شده و استفاده طولانی مدت از آن به سلامت فرد آسیب وارد نمی کند. رانشکو؛ تولید کننده و ارائه دهنده انواع صندلی اداری ارگونومیک با قیمت مناسب و ارزان، در ادامه به معرفی کامل این گروه از صندلی ها پرداخته و ویژگی های آنها را بررسی خواهد نمود.

بهترین نوع صندلی ارگونومیک

تنوع در صندلی های اداری که به نام ارگونومیک به فروش میرسند بسیار زیاد است و هر یک از نظر شکل ظاهر، قیمت و جنس و سایر فاکتورها کاملا با هم فرق دارند. حال سوال این است که بهترین نوع صندلی ارگونومیک کدام است و چه ویژگی هایی دارد؟ به طور خلاصه ویژگی های این نوع صندلی را می توان به صورت زیر بیان نمود:
⦁ ارتفاع قسمت نشیمنگاه صندلی تا زمین باید بر اساس قد فرد قابل تنظیم باشد. این ارتفاع باید به گونه ای تنظیم شود که کف پاها به صورت کاملا صاف روی زمین قرار گرفته باشد و پاها در حالت موازی با صندلی باشند. این ارتفاع بهتر است حدود ۱۶ تا ۲۱ اینچ باشد.
⦁ تکیه گاه صندلی باید به اندازه کافی بلند باشد تا شانه ها را براحتی در برگیرد و بهترین نوع این صندلی ها، دارای تکیه گاه برای سر و گردن نیز می باشند. علاوه بر قد، عرض تکیه گاه نیز باید به اندازه کافی بزرگ باشد تا تمام بخش های پشت بدن روی آن قرار گیرند که ۱۷ تا ۲۰ اینچ برای آن کافی خواهد بود.
⦁ ساختار تکیه گاه باید به حالت S باشد تا گودی کمر را براحتی پر کند. پر نشدن کمر با صندلی به مرور منجر به دیسک کمر شده و آسیب های جدی به بدن فرد وارد می کند.
⦁ عرض و عمق نشیمنگاه باید استاندارد باشد. نشمینگاه هایی که دارای عرض کمی هستند، باعث میشوند تا بدن تعادل نداشته باشد و فشار زیادی به پاها وارد شود. در مقابل، صندلی ارگونومیک با نشیمنگاه عریض به ران ها فشار وارد می کند. علاوه براین، شیب این بخش نباید زیاد رو به جلو یا عقب باشد تا بدن در حالت متعادل قرار گرفته باشد.
⦁ میزان الیاف به کار رفته برای بخش نشیمنگاه صندلی ارگونومیک باید کاملا استاندارد باشد تا به کمر فشار وارد نشود. بهتر است جنس روکش این بخش به گونه ای باشد که هوا در آن رد و بدل شود.

توجه به سلامتی فرد اولین و مهم ترین فاکتور در هر محیط کار می باشد و نباید از آن چشم پوشی نمود. نشستن های طولانی مدت روی صندلی های اداری غیر استاندارد مشکلات متعددی را در افراد بوجود آورده و دوره میان سالی و سالمندی را برای آنها بسیار سخت خواهد کرد. به همین منظور، رانشکو انواع صندلی اداری ارگونومیک با بالاترین کیفیت و قیمت ارزان را طراحی و تولید نموده است. برای مشاهده نمونه کارهای این مجموعه می توانید در وب سایت جستجو کنید و از طریق راه های ارتباطی ذکر شده در پایین صفحه نیز با گروه راشنکو در ارتباط باشید.

 

abilghasemian بازدید : 30 یکشنبه 22 تیر 1399 نظرات (0)

آشنایی با کارتن پلاست


کارتن پلاست ورقه ی پلاستیکی یا کارتنی است که از سه لایه ی باریک پلی پروپیلن ساخته می شود. به دلیل قرار گرفتن یک لایه ی چین دار و دندانی شکل پلاستیکی بین دو ورقه ی صاف، این محصول به ورق پلاستیکی دو جداره نیز معروف است. این ماده که از لوازم محبوب ماکت سازی به شمار می رود تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و ضخامت معمول این ورقه ها در بازار از 2 تا 12 میلی متر است. از نام های دیگر این محصول می توان به شیت پلاست، پلاستیک چین دار، پلاست پک یا هالوپروفیل شیت اشاره کرد. برای قوی تر کردن بافت کارتن پلاست می توان آن را با الیاف شیشه ترکیب و استفاده کرد.

کارتن پلاست چیست

 


انواع کارتن پلاست


کارتن پلاست بر اساس ظاهر و کاربرد استفاده، انواع متفاوتی دارد. در این بخش با شکل های مختلف شیت پلاست آشنا می شوید تا برای انتخاب محصول مورد نظر و مناسب خود دچار مشکل نشوید.


⦁ کارتن پلاست ورقه ای یا ساده


این نوع از کارتن پلاست که قدیمی ترین و ساده ترین نوع موجود در بازار است شباهت بسیاری به بافت کاغذ کارتن سازی دارد. برای ساخت این نمونه همان طور که در قبل توضیح داده شد دو لایه ی پلاستیکی یک لایه ی پلاستیکی چین دار را پوشش می دهند و یک ورق دو جداره شکل می دهند. در این روش به جای استفاده از چسب، لایه ها به وسیله ی گرما و حرارت به هم وصل می شوند. از دیگر نمونه های این مدل، می توان به کارتن پلاستی اشاره کرد که در آن به جای قرار دادن لایه ی دندانه دار، یک لایه ی پلاستیکی صاف به لایه ی چین دار متصل می شود و نیازی به لایه ی دیگر نیست. این مدل از نمونه ی قبلی انعطاف پذیر تر است و راحت تر خم می شود یا به شکل لوله در می آید. این نمونه از جنس پلی اتین ساخته می شود. شیت پلاست های ساخته شده از پلی اتین در مقابل سرما از استقامت بیشتری برخوردارند.

⦁ کارتن پلاست عمودی


این نمونه را می توان به راحتی از قطر 2 میلی متری تا 25 میلی متری در بازار پیدا کرد. برای ساخت این مدل پس از طی شدن یک فرایند خاص، ورقه های کارتن پلاست را با یک دستگاه مخصوص برش می دهند که باعث می شود این مدل بر خلاف نمونه های ساده دندانه دار و چین دار نباشد، در عوض در حاشیه ی ورقه های آن خانه های صاف و عمودی مشاهده می شوند. این مدل از کارتن پلاست را می توان از هر دو جنس پلی اتین و پلی پروپیلن ساخت. یک کارتن پلاست از جنس پلی اتین، مقاومت کمتری در برابر حرارت دارد و زودتر و راحت تر ذوب می شود.

⦁ کارتن پلاست کندویی یا حبابی


امروزه جدید ترین مدل کارتن پلاست در بازار، نمونه ی حبابی یا کندویی است. این مدل از پلی پروپیلن ساخته می شود که باعث می شود در مقابل مواد شیمیایی مقاومت بالاتری از خود نشان دهد. همچنین استفاده از پلی پروپلین در ساخت این نوع از کارتن پلاست باعث ضد خش بودن و سبک تر شدن محصول نهایی می شود.

با پیشرفت علوم و تکنولوژی در جنبه های مختلف زندگی امروزی که صنایع مختلف با تنوع در تولید کالاها یا جایگزینی کالاهای موجود با نسل و نوع جدیدتر آن همراه بوده، کارآفرینان عرصه اقتصادی را بر آن داشت تا با صنایع بسته بندی کارتن پلاست گامی موثر در رفع و از بین بردن  کمبودهای صنایع بسته بندی و تبلیغات برداشته و از شیوه مدرن برای این کار استفاده شود و امروزه با استفاده از جدیدترین دستگاه های همگام با تکنولوژی و فناوری روز اروپا و همچنین با بهره برداری از بزرگترين کارخانه  های تولید کارتن پلاست در خاورميانه به ظرفيت توليد بسیار بالایی دست یافته و توانسته رقابت کالاهای ایرانی را در بازارهای مختلف و به ویژه بین الملل فراهم آورند.
ایران کارتن پلاست در حوزه تولید انواع کارتن پلاست در خدمت شما میباشد.
abilghasemian بازدید : 182 یکشنبه 22 تیر 1399 نظرات (0)

مزایای استند های تبلیغاتی کارتن پلاست

تبلیغات رکن اصلی در هر شرکتی جهت بهبود وضعیت فروش و معرفی کالاها و خدمات به مشتریان هر شرکت و تولیدکننده ای می باشد.در این راستا شرکت ایران کارتن پلاست با بهره گیری از مدرنترین دستگاه های تولید کارتن پلاست ، دستگاه های چاپ سیلک و دیجیتال ، دستگاه های برش و دایکات و نیز استفاده از مهندسین زبده در امر طراحی و ارائه طرح های چشم نواز توانسته است نقش به سزایی در امر تبلیغات محصولات و خدمات شرکت های مختلف داشته باشد.ورق پلاست به دلیل سبک بودن،مقاوم در برابر ضربه و آفتاب،ضدآب بودن،چاپ پذیری فوق العاده و ده ها مزایای دیگری که دارد می تواند انتخاب استند کارتن پلاست را برای شرکت ها توجیه پذیر نماید. در زیر به چهار مورد از مزایای این استندها اشاره می کنیم:

1- برند شرکت خود را ارتقا دهید:
استندهای کارتن پلاست می توانند برند تجاری شما را با روش های جدید ارتقا دهند. شما با قرار دادن استند محصولات خود در مقابل مصرف کننده ، حتی اگر محصول شما تمام شده باشد ، باز برای آنها شما و برندتان وجود دارید و شما را می بینند. خدمتی را تصور کنید که شما را شبانه روز در مقابل بازار ایده آلتان قرار می دهد و هرگز از آن شکایتی ندارد. این دقیقاً همان چیزی است که استندها برای شما انجام می دهند.

2- سلیقه خود را در طرح و ابعاد لحاظ کنید:

تنوع ابعاد ، طرح ، رنگ  و ضخامت و گرماژ کارتن پلاست به شما این امکان را میدهد تا رویای استند خود را به واقعیت تبدیل کنید.تصور کنید از چنان رنگ و طرحی برای محصول خود استفاده کنید که فروشگاه ها از شما بابت زیبایی بصری که به فروشگاه آنها بخشیده اید تشکر کنند.

3- افزایش درآمد:

افزایش درآمد برای هر شغلی از اهمیت ویژه ای برخوردار است و استندهای تبلیبغاتی در فروشگاه ها می توانند نقش به سزایی در روند خرید مردم داشته باشند.طبق آمار جهانی POPAI در مقایسه خرید آنلاین و خرید فیزیکی ، مردم بیش از 70% محصولات مورد نظر خود را از فروشگاه ها و به صورت حضوری تهیه می کنند.

4- رضایت مشتری :

راحتی مشتری در خرید در همه زمانها در دنیای تجارت اهمیت فوق العاده ای دارد. کسانی که روند خرید را برای مشتری ها  آسان می کنند ، زمان بهتری در بازار خواهند داشت. بنابراین با داشتن یک استند فروشگاهی، دقیقاً عاملی را که به دنبال آن هستید ، به بازار هدف ایده آل خود می دهید و وقتی اوضاع برای مشتری راحت تر باشد ، آنها خریداری می کنند.

استند تبلیغاتی کارتن پلاست

قیمت استند کارتن پلاست و انواع آن

 

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرید وارد فروشگاه و یا مغازه ای شده باشید و جلوی در و داخل فروشگاه قفسه هایی را دیده باشید که با طرح ها و جلوه های زیبایی طراحی شده اند. به این قفسه های زیبا و جذاب استند میگویند که استند کارتن پلاست نیز نمونه ای از آن است. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع و قیمت استند کارتن پلاست آشنا کنیم 

abilghasemian بازدید : 70 یکشنبه 22 تیر 1399 نظرات (0)

قیمت کارتن پلاست

ویژگی های کارتن پلاست چیست؟

کارتن پلاست ویژگی های منحصر به فردی دارد که آن را از سایر کارتن ها جدا می سازد.
ورق کارتن پلاست دوستدار محیط زیست و قابل بازیافت بوده و تولید آن مانع از قطع دختان بیشتر می شود.
ورق کارتن پلاست ضریب مقاومت بالایی در برابر عوامل فیزیکی و شیمیایی مانند وزن بالا را دارد.
یکی از ویژگی های ورق کارتن پلاست، استفادة از آن به عنوان عایق صوتی، رطوبتی و حرارتی است.
ورق کارتن پلاست را به راحتی با مواد شوینده شسته می شود بدون آن که ورق کارتن پلاست هیچ گونه تاثیر منفی یا آسیبی ببیند.
ورق کارتن پلاست قابل انعطاف بوده و اگر در برابر نور مستقیم آفتاب قرار نگیرد، انعطافش را در بلند مدت حفظ خواهد کرد.
ورق کارتن پلاست بسیار بهداشتی و غیر سمی بوده و هیچ گونه خطری برای سلامتی انسان ندارد و از آن برای بسته بندی مواد غذایی و دارویی می توان استفاده نمود.
ورق های کارتن پلاست بسیار سبک بوده و وزنی معادل یک ششم شیشه را دارد. حمل راحت ورق کارتن پلاست، استفاده از آن را بسیار ساده ترکرده است.
ورق کارتن پلاست قابل چاپ هستند. روشی که برای چاپ روی آن استفاده می شود سیلک اسکرین است که از ماندگاری بلایی برخوردار است؛ به همین دلیل از این ورق ها در ساخت تابلو های تبلیغاتی و استند های تبلیغاتی یا رومیزی استفاده می شود.
ورق های کارتن پلاست بی بو و ضد آب و ضد رطوبت هستند. این ورق ها بوی اطراف را به خود جذب نمی کند.
ورق کارتن پلاست بسیار راحت برش داده می شود و با چسب، منگنه و… قابل اتصال هستند.
ورق کارتن پلاست تحمل تغییرات آب و هوایی را دارد. ورق کارتن پلاست تحمل دمای منفی 30 الی 80 درجه سانتی گراد را دارد.
یکی از مهم ترین ویژگی های ورق کارتن پلاست ضد اشتعال بودن آن ها است. در هنگام بروز حادثه، ورق ها آتش نمی گیرد بلکه ذوب می شود همین ویژگی خاص آن ها مانع گسترش آتش سوزی می شود.
در برخی از نوع های ورق کارتن پلاست، از مواد مخصوصی در ساخت آن ها استفاده می شود که مانع از عبور اشعة ماورا بنفش می شود و مقاومتی بالایی در برابر تابش خورشید ایجاد می کند.

برای خرید ورق کارت پلاست و بهرمندی از ویژگی های منحصر به فرد آن در صنعت خود، می توانید به بازار مراجعه کنید یا از طریق سایت های اینترنتی به راحتی از ابعاد، جنس، قیمت و ویژگی های آن اطلاع پیدا کنید و با مقایسه خریدی مطمئن و عالی داشته باشید.

قیمت کارتن پلاست به نوع محصول و قیمت مواد پتروشیمی بستگی دارد ، گروه صنعتی ایران کارتن پلاست مرجع قیمت گذاری ورق و رول کارتن پلاست در ایران می باشد و همیشه در تلاش هستیم بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهیم .

در گروه صنعتی ایران کارتن پلاست به این اعتقاد داریم که کیفیت را فدای قیمت نمیکنیم و به هیچ انواع در تلاش نیستیم که به دلیل رقابت بر سر قیمت محصولی بی کیفیت تولید نماییم .

abilghasemian بازدید : 74 سه شنبه 17 تیر 1399 نظرات (0)

میز و صندلی اداری با توجه به سمت افراد و کارکنان حاضر در هر محیط کار با هم متفاوت هستند. میز مدیریت، میز کارشناسی، صندلی مدیریتی، صندلی کارشناسی، کنفرانسی و میز انتظار ارباب رجوع همگی از جمله انواع مختلف این تجهیزات می باشند. علاوه بر ویژگی های کلی که در این تجهیزات به چشم میخورد، نوع طراحی و سبک آنها نیز کاملا متنوع است. به طوریکه می توان نوع طرح در نظر گرفته شده برای این تجهیزات را به دو گروه کلی زیر تقسیم بندی نمود:

میز و صندلی مدرن

این گروه از میز و صندلی ها دارای طرح های کاملا منحصر به فرد و متفاوت از نمونه های رایج می باشند. برش های ایجاد شده برای میز (نیم دایره، مستطیل، مدولار و..)، سبک های در نظر گرفته شده برای صندلی ها و اضافه کردن امکانات متعدد به هر یک را می توان در طرح های مدرن این تجهیزات مشاهده نمود. این سبک طراحی در دنیای امروز بسیار رایج بوده و به دلیل تنوع بالا در آنها، با هر نوع سلیقه و بودجه می توان نمونه های مناسبی را خریداری نمود.

میز و صندلی کلاسیک

میز و صندلی های کلاسیک همان طور که از نامشان مشخص است، به سبک کلاسیک طراحی شده اند. میزهای چوبی مستطیل یا نیم دایره ساده با چوب تیره، ایجاد منبت کاری در اطراف میز توصیفی کوتاه از میز مدیریتی کلاسیک می باشد. در اغلب میز های کلاسیک، چوب های بسیار مقاوم و تیره انتخاب میشوند و نمونه های به کار رفته برای اتاق مدیریتی کاملا با حفظ ابهت مدیر سازگار می باشد.

گروه راشنکو:با ورود به بخش فروشگاه اینترنتی این مجموعه می توانید نمونه های مختلف این تجهیزات را مشاهده نموده و بر اساس فاکتورهای مورد نظر بهترین ها را انتخاب نمایید. با انتخاب هر یک از این وسایل تمام ویژگی های محصول از قبیل جنس، ابعاد و اندازه و قیمت ارائه میشود و می توانید کاملا آگاهانه نسبت به خرید اینترنتی اقدام نمایید.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 0
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 2
  • باردید دیروز : 519
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 714
  • بازدید ماه : 945
  • بازدید سال : 19,602
  • بازدید کلی : 37,363