loading...
ابزار مال
abilghasemian بازدید : 66 چهارشنبه 23 مهر 1399 نظرات (0)

ورق کارتن پلاست چیست؟

ورق کارتن پلاست، نوعی کارتن غیر قابل انعطاف پذیر بوده که از استحکام بسیار بالایی برخوردار است. ورق کارتن پلاست با نام های دیگری از جمله کورگیت، پلاستیک شیت، پلاست شیت در بازار شناخته می شوند. استفاده این کارتن در صنایع مختلف به چشم می خورد از جمله: در صنعت دسته بندی، چاپ و تبلیغات، ساختمان، لوازم خانگی، ماکت سازی، معماری داخلی، باغداری، سوله سازی، قالب بندی، خودروسازی، و کشاورزی. استفاده از ورق کارتن پلاست در هر یک از صنایع بالا مزایای بسیاری را به همراه خواهد داشت. در ادامه به ویژگی های ورق کارتن پلاست خواهیم پرداخت.

ورق کارتن پلاست از چه جنسی ساخته شده است؟

به طور کلی ورق های کارتن پلاست از موادی به نام پلی پروپلن تولید می شود. پلی پروتین یک ماده متشکل از مواد اولیه پتروشیمی است که صد در صد قابل بازیافت بوده و ضرری برای طبیعت ندارد. البته این نکته قابل ذکر است که پلاست شیت که نوعی کارتن پلاست است از جنس اکستروژن تولید می شود. در این روش دو ورق مسطح خارجی ( با نام فیلم) ، توسط صفحات باریک عمودی به صورت موازی به یکدیگر متصل می شود.

قیمت کارتن پلاست را از کجا بگیری

برای اطلاع از قیمت های محصولات ما شما میتوانید با مراجع به قسمت( قیمت کارتن پلاست ) از قیمت های ما با خبر شوید و در صورت نیاز به مشاوره تخصصی می توانید با شماره های 984433745146+ و 989124666313+ تماس حاصل فرمایید .

قیمت کارتن پلاست

قیمت کارتن پلاست به نوع محصول و قیمت مواد پتروشیمی بستگی دارد ، گروه صنعتی ایران کارتن پلاست مرجع قیمت گذاری ورق و رول کارتن پلاست در ایران می باشد و همیشه در تلاش هستیم بهترین کیفیت را با مناسب ترین قیمت در اختیار مشتریان عزیزمان قرار دهیم .

در گروه صنعتی ایران کارتن پلاست به این اعتقاد داریم که کیفیت را فدای قیمت نمیکنیم و به هیچ عنوان در تلاش نیستیم که به دلیل رقابت بر سر قیمت محصولی بی کیفیت تولید نماییم .

آنچه باعث تمیز و تداوم فعالیت ما در 17 سال گذشته شده است دقت در کیفیت محصول و استفاده از مواد اولیه با کیفیت در تولید کارتن پلاست بوده است .

گروه صنعتی ایران کارتن پلاست محصولی را تحویل مشتری میدهد که به کیفیت و دوام آن اطمینان داشته باشد .

 

تبلیغ محصولات، از آنجایی که قیمت استند کارتن پلاست ها بسیار اندک است،میتوانید با انتخاب این استند ها یک انتخاب درست و بسیار مقرون به صرفه داشته باشید.

ویژگی هایی که باعث تغییر قیمت اس

abilghasemian بازدید : 35 دوشنبه 24 شهریور 1399 نظرات (0)

این سیم تک رشته ای هادی است و از عایق آمیزه پلیمر PVC نوع C پوشیده شده است. سیم افشان نسبت به سیم مفتول انعطاف بیشتری دارد. به همین دلیل در کاربردهایی که نیاز است سیم حرکت کند، از سیم‌های افشان استفاده می‌شود.

سیم‌های افشان دارای انواع مختلفی هستند. مدل‌های مختلف این نوع سیم با توجه به هادی موجود در آن شناخته می‌شود. در واقع سیم‌های افشان استاندارد باید هادی از جنس مس داشته باشند.

اما در بازار سیم‌هایی با هادی مسی، آلومینیومی و آلومینیوم پوشش با مس وجود دارد. برخی دیگر از سیم‌ها نیز با هادی درونی آهنی ساخته می‌شوند. نوع فلز به کار رفته برای تولید هادی سیم در مقاومت آن تأثیرگذار است.

  • سیم های  افشان به عنوان سیم رابط در داکت‌های زیرزمینی و ماشین آلات و تابلوهای فرمان استفاده می‌شود. سیم‌هایی که برای این کاربرد مورد استفاده قرار می‌گیرند باید انعطاف پذیری بالایی داشته باشند. می‌توان گفت سیم‌های افشان تنها سیمی هستند که به این اندازه منعطفند.
  • از این سیم در اتاق‌های خشک، تجهیزات الکتریکی، کلیدها و تابلوهایی که تا ولتاژ ۷۵۰ ولت هستند استفاده می‌شود.
  • از دیگر کاربردهای سیم  افشان استفاده در وسایل برقی و سیستم‌های روشنایی است. به طور کلی از این سیم در زمینه‌های مختلف تأسیسات و صنعت ساختمان سازی و وسایل الکتریکی استفاده می‌شود.
  • استفاده از کابل آلومینیومی مزایای بسیاری به همراه دارد. البته آلیاژ به کار رفته در آن باید کیفیت بالایی داشته باشد. در این مقاله بیشتر در مورد این نوع کابل توضیح خواهیم داد.
    اگر قصد اجرای یک پروژ بزرگ تجاری را دارید، کابل آلومینیومی بسیار مناسب خواهد بود. البته بهتر است در زمینه انتخاب کابل مناسب حتما با افراد متخصص در این زمینه مشورت کنید. در برخی از پروژه‌ها استفاده از کابل مسی انتخاب بهتری است. اما در برخی از پروژه‌ها کابل‌های آلومینیومی نیاز مجموعه را تأمین می‌کنند.

سیم های افشان به خاطر انعطافی که دارند خیلی کاربردی هستند در ساختمان ها .

کابل های آلومینیومی به جهت جنس خوبی که دارند در صنعت ساختمان و صنعت های دیگر به جهت مقاومت بالاشون استفاده خوبی میشه کرد

 

abilghasemian بازدید : 27 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

سیم و کابل دو کالایی هستند که در تمام صنایع و پروژه‌ها کاربرد دارند. سیم‌ها و کابل‌ها کاربرد بیشماری دارند؛ از لوازم برقی داخل منزل گرفته تا کابل‌های فشار قوی برای انتقال برق بین شهرها.
خرید و فروش سیم و کابل برای افرادی که در زمینه‌ی برق و سیم‌کشی تخصص ندارند، ساده نیست. تنوع محصولات باعث می‌شود که انتخاب سیم یا کابل مناسب سخت‌تر باشد. همچنین تشخیص کیفیت محصول نیز برای افراد غیر حرفه‌ای سخت‌تر است. در این مقاله قصد داریم کاربردی‌ترین اطلاعاتی که برای خرید یا فروش سیم و کابل نیاز است را در اختیار شما قرار دهیم.

در ایران برندها و کارخانه‌های معتبر بسیاری به تولید سیم و کابل می‌پردازند. محصولات آن‌ها از استانداردهای لازم پیروی می‌کنند و کیفیت خوبی دارند. به طور کلی بهترین نوع کابل و سیم باید با توجه به کاربرد مورد نظر مشتری انجام شود. البته برخی از سیم‌ها و کابل‌ها به صورت غیر استاندارد تولید می‌شود. آن‌ها تقلبی هستند اما ممکن است لوگو یا نام برندهای معتبر را روی محصولات خود حک کنند. تشخیص محصول اصلی از تقلبی ساده نیست. به همین دلیل بهترین راه برای اطمینان از خرید کابل و سیم اصلی، خرید از یک فروشگاه معتبر است.
عایق‌های سیم‌ها و کابل‌ها باید با استفاده از متریال باکیفیت و مقاوم تولید شود. لازم است عایق‌ها از هادی در برابر تغییرات فیزیکی و شیمیایی محافظت کنند.
⦁ عایق‌ها باید مانع مهمی برای رطوبت باشند.
⦁ آن‌ها باید با شرایط محیط سازگار باشند.
⦁ تغییرات دما نباید عایق‌ها را از بین ببرد.
⦁ قطر آن‌ها نیز باید متناسب با سطح مقطع هادی باشد.

در فروش سیم و کابل عوامل مختلفی دخیل هستند. در ادامه مهم‌ترین نکاتی را بیان کرده‌ایم که خریداران و فروشندگان سیم‌ها و کابل‌های مختلف باید با آن آشنا باشند.

  • انتخاب نوع سیم و کابل باید بر اساس ظرفیت مورد نیاز. اگر مقدار جریان برق از حد تعیین شده برای سیم یا کابل بیشتر شود، سیم می‌سوزد. این سوختگی ممکن است منجر به آتش‌سوزی یا برق گرفتگی یا قطع برق تمام مجموعه شود. بنابراین جریان مصرفی نبایستی از جریان مجاز در سیم و کابل بیشتر شود.
  • افت ولتاژ. کاهش ولتاژ دستگاه‌های صنعتی مانعی مهم در کارکرد درست آن‌ها محسوب می‌شود. این مشل در دراز مدت باعث آسیب دیدگی دستگاه خواهد شد. بنابراین افت ولتاژ کابل نباید از حد مجاز زیادتر شود.
  • انتخاب کابل و سیم با پوشش مناسب و با توجه به شرایط آب و هوایی صورت گیرد. به عنوان مثال در محیط‌های شرجی یا مرطوب، عایق باید مقاومت زیادی داشته باشد تا مانع از رسیدن رطوبت به هادی شود. همچنین در شهرهایی که دمای هوا خیلی زیاد است، عایق باید مقاومت کافی در برابر حرارت و دمای بالا داشته باشد.
  •  افراد بسیاری با خرید سیم و کابل سر و کار دارند. بسیاری از صنایع، ساختمان‌ها و کارگاه‌‌ها و کارخانه‌ها به این نوع وسایل نیاز دارند. در برخی موارد مدیران مجموعه‌ها افراد حرفه‌ای در زمینه سیم‌کشی و برق استخدام می‌کنند و خرید را به آن‌ها می‌سپارند
  • برای خرید محصول مناسب قبل از هر چیز باید معیار‌های خوب و بد بودن آن‌‌ها را بشناسیم. سپس بر اساس هدفی که داریم خرید سیم و کابل را از فروشگاه‌های معتبر و مجاز انجام دهیم. بهتر است قبل از خرید سیم و کابل هدف خود و مشخصاتی از سیم و کابل مورد نیاز خود را مشخص کنید. سپس برای خرید یک فروشگاه معتبر انتخاب کنید. برخی از سیم و کابل‌های موجود در بازار که تولید برند یا کارخانه‌ی مشهور و معتبری نیستند، کیفیت بالایی ندارند. خرید این سیم و کابل‌ها می‌تواند خطرناک باشد. برند‌های خوب و معتبر داخلی و خارجی زیادی این محصولات را تولید می‌کنند. بنابراین در خرید سیم و کابل حتما به اصالت و اعتبار برند توجه کنید. به طور کلی خرید از یک فروشگاه معتبر، شما را از پرداخت بهترین قیمت و کیفیت محصول مطمئن می‌کند.
  • سیم و کابل
abilghasemian بازدید : 34 شنبه 01 شهریور 1399 نظرات (0)

کارتن پلاست چیست؟

همانطور که میدانید با پیشرفت علم و دانش تمامی جنبه های زندگی بشر در حال دگرگونی و توسعه می باشد. در این بخش ما به دنبال تعریفی روشن از کارتن پلاست هستیم از این رو اینگونه تعبیر میکنیم قرار گرفتن دو ورق مسطح خارجی بر روی یکدیگر که از مقاومت فوق العاده ای برخوردار می باشد را کارتن پلاست می گوییم و همچنین لازم به ذکر است مواد اولیه ای همچون پلی پروپیلن محصولی نهایی را تولید می کند که به آن کارتن پلاست می گویند. نکته قابل توجه این است که این محصول را به دلیل دوام و مقاومت بسیار بالایی که دارد می توان در صنایع مختلف تبلیغات، کشاورزی، ساختمان، بسته بندی و … مورد استفاده قرار داد. جنس کارتن پلاست از پلاست شیت یا هالوشیت بوده و به علت اینکه محصولی مدرن است اغلب برای همگان ناشناخته و مبهم می باشد.

 

این محصول از کاربردهای بسیار زیادی برخوردار است به گونه ای که ضد آب است و در برابر نور مستقیم خورشید مقاوم می باشد. تغییرات موجود در آب و هوا هیچگونه تغییری در این محصول ایجاد نخواهد کرد و این محصول مقاومت خود را در تمامی شرایط حفظ می کند. یکی از بارزترین ویژگی های این محصول این است که قابلیت چاپ را دارد و میتوان آن را به صورت اشکال و طرح های مختلف درآورد.

در واقع کارتن پلاست به  محصولات و ورق های پلاستیکی گفته می شود که از پلی پروپیلن ساخته می شود و زمانی که استفاده اولیه خود را از دست دهند به صورت مجدد می توان کارتون پلاست را بازیافت نمود و در صنایع مختلف مورد استفاده قرار داد. کارتون پلاستیک به روش اکستروژن تولید شده و شامل دو ورقه مسطح می باشد که بر روی یکدیگر قرار گرفته اند و به گونه ای به یکدیگر متصل شده که امکان تفکیک آنها دشوار می باشد و از چنان مقاومتی برخوردار می باشد که برای امور صعب و دشوار از آنها استفاده می شود. در واقع همان کارتن پلاست است که به شیوه دیگری نگارش شده است.

یکی از پر طرفدار ترین و جدیدترین محصولات در صنعت تبلیغات، دیزاین و ساختمان سازی کارتن پلاست است. در این مقاله سعی شده است تا به اطلاعات شما در زمینه ی شیت پلاست افزوده شود تا بر اساس نیاز خود خریدی آسان تر و مطمئن تر داشته باشید و از نتیجه ی نهایی رضایت کافی داشته باشید.

آشنایی با کارتن پلاست


کارتن پلاست ورقه ی پلاستیکی یا کارتنی است که از سه لایه ی باریک پلی پروپیلن ساخته می شود. به دلیل قرار گرفتن یک لایه ی چین دار و دندانی شکل پلاستیکی بین دو ورقه ی صاف، این محصول به ورق پلاستیکی دو جداره نیز معروف است. این ماده که از لوازم محبوب ماکت سازی به شمار می رود تنوع رنگی بسیار بالایی دارد و ضخامت معمول این ورقه ها در بازار از 2 تا 12 میلی متر است. از نام های دیگر این محصول می توان به شیت پلاست، پلاستیک چین دار، پلاست پک یا هالوپروفیل شیت اشاره کرد. برای قوی تر کردن بافت کارتن پلاست می توان آن را با الیاف شیشه ترکیب و استفاده کرد.

ارتباط قیمت کارتن پلاست با نوع جنس ورق آن


با توجه به تغییرات مداوم محصولات در صنایع پتروشیمی و امثال آن، قیمت این محصول به طور دائم در حال تغییر است. طبیعتا قیمت هر متر مربع از مدل کارتن پلاست دلخواه و مورد نیاز شما، با توجه به شرایط درخواستی تغییر می یابد. در حالت عادی ساده ترین نوع کارتن پلاست را می توان از قیمت هر متر مربع پنج هزار تومان تا هر متر مربع پنجاه هزار تومان خریداری کرد. با افزایش قطر ورقه ی کارتن پلاست، قیمت آن نیز افزایش پیدا می کند. شیت پلاست های مخصوص مکان های خاص مانند گلخانه نیز به نسبت سایر ورقه ها از قیمت بالاتری برخوردار هستند. ابعاد رایج ورقه های کوچک موجود در بازار نیز معمولا با عرض یک متر در طول دو متر قابل دریافت هستند و برای ساخت و ساز و استفاده های تبلیغاتی می توان آن ها را در ابعاد بزرگ تر و دلخواه نیز سفارش داد.

امیدواریم که این مقاله توانسته باشد تمامی اطلاعات مفیدی که برای خرید شیت پلاست به آن نیاز دارید را برای شما فراهم کرده باشد.

رول کارتن پلاست چیست؟

رول کارتن پلاست به رول هایی گفته می شود که در واحدطول 50 متر و عرض آن دو متر و گاهی نیز عرض آن 1 متر و طول آن 100 متر می باشد که این امر به سفارش مشتری بستگی دارد و همچنین به موارد استفاده آن برای مشتری؛ رنگ های موجود برای کارتن پلاست رولی غالبا سفید، نارنجی، بنفش، زرد، آبی، کرم، مشکی و … می باشد و در ضخامت های خاص تولید و عرضه می شوند.

 

 

 

گروه صنعتی ایران کارتن پلاست مجهزترین و بروزترین کارخانه تولید کننده ورق پلاست واقع در شهر ارومیه  در ابعاد و رنگهای متنوع می باشد . محصولات این واحد صنعتی به لحاظ رعایت استاندارهای جهانی و کیفیت بالای تولید توانسته مجوز صادرات به بیشتر کشورهای اروپایی را دریافت نماید و بعنوان برترین صادرکننده محصولات کارتن پلاست در خاورمیانه شناخته شود شما میتوانید به راحتی در شهر ارومیه به طور مستقیم از کارخانه خرید کنید .

همچنین این شرکت فروش و عرضه تمام محصولات خود را در اصفهان دارد با قیمتی مناسب و کمترین زمان ممکن به دست شما مصرف کننده محترم میرساند.کارتن پلاست اصفهان در خدمت شما

کارتن پلاست نفیس؛ گامی نو در قله‌های مرتفع صنعت

شاید اکثریت ما از آن دسته آدم‌هایی باشیم که کاربرد علوم مختلف در زندگی را به خواندن تئوری شکل آن‌ها ترجیح می‌دهیم و بیشتر از اینکه حفظ عناصر جدول مندلیف را دوست داشته باشیم، به نحوه کاربری این عناصر در روزمره و استفاده‌ی عملی از آنها تمایل بیشتری داریم. یکی از علوم پر کاربرد در زندگی جوامع انسانی و به خصوص در سده‌های اخیر و البته قرن جدید، علم شیمی است. علمی که با جابر بن حیان و لاوازیه شناخته می‌شود، بیشتر از آن چه فکرش را می‌کردند، با زندگی‌مان پیوند یافته و کاربرد‌هایش بسیار به چشم دیده می‌شود. اگر علاقه‌مند به کاربرد این علم هستید، شاید بهتر است بدانید صنعت کارتن پلاست نفیس یکی از همین موارد استفاده است. برای دانستنی‌های بیشتر با ما همراه باشید.

کارتن پلاست نفیس چیست؟

از آن‌ جایی که کارتن پلاست‌ نفیس در صنعت‌های مختلفی موارد استفاده دارد، لازم است ابتدا ماهیت و سپس نحوه‌ی کارکرد این محصول را بدانیم. کارتن پلاست نفیس به روش اکستروژن تولید می‌شود؛ اکستروژن که معادل فارسی آن برون‌ریزی می‌باشد، یکی از روش‌های حجمی برای تغییر شکل مواد با هدف کاهش ضخامت محصول و یا سطح مقطع آن است. کارتن پلاست نفیس با روش یاد شده و از جنس پروپیلن می‌باشد. پروپیلن یکی از پلاستیک‌های پرمصرف و با مقاومت شیمیایی بالا است. این ورقه‌های کارتن پلاست نفیس که به صورت موازی توسط صفحات عمودی به یکدیگر وصل می‌شوند و به صورت سیلک اسکرین قابلیت چاپ پیدا می‌کنند،

در واقع دو ورقه مسطح هستند که در رنگ‌های مختلف تولید می‌شوند. سیلک اسکرین در واقع استفاده از پارچه‌ی توری ظریفی غالباً ابریشم بر روی سطح ورقه‌ی استنسیل به عنوان تکیه گاه است. کارتن پلاست نفیس که به شیوه‌ی مقوایی دایکات می‌شود، دارای ورقه‌هایی با ضخامت از ۲ تا ۱۴ میلی‌متر و عرض‌هایی از ۱۶۰۰ تا ۲۴۰۰ است.

این ورقه‌های کارتن پلاست نفیس در رنگ‌ها و طرح‌های مختلف تولید می‌شود و دارای مزایای بسیاری هستند. این ورقه‌ها که به صورت ضد آتش، ضد ضربه، ضد آفتاب، ضد رطوبت و ضد انواع میکروب و باکتری ارائه می‌شوند، دارای نام‌های مختلفی چون پلاست پک، پلاست شیت، کروگیت پلاست شیت، ورق کارتن پلاست شیت و ورق کارتن پلاست در این صنعت هستند. این ورقه‌ها بسیار سبک هستند و وزن آن‌ها به صورت تقریبا یک ششم وزن شیشه و یک سوم وزن آکریلیک است.

اما کارتن پلاست نفیس چه ویژگی‌هایی دارد که این برند را از سایر برندها و محصولات آن‌ها متمایز می‌سازد و علت این تمایز و برتری در چیست؟! کارتن پلاست نفیس با استفاده از مدرن‌ترین و با کیفیت‌ترین ماشین آلات ایتالیایی و آلمانی در تولید انواع محصولات و کارتن‌ پلاست‌های درجه یک در کشور به سطح بالایی از اعتبار رسیده است.

این مجموعه با دارای بودن ظرفیتی برابر با ده هزار تن شیت پلاست و مساحت سقف پوشیده‌ای معادل ده هزار متر مربع نه تنها در داخل کشور که در خاورمیانه و کشورهای اطراف جایگاه ویژه‌ای دارد و صادرکننده انواع محصولات پلاستیکی و کارتن پلاست نفیس می‌باشد.

abilghasemian بازدید : 34 جمعه 31 مرداد 1399 نظرات (0)

ویژگی های کارتن پلاست

1 ) سبک

 

با توجه به ساختار کارتن پلاست این محصول دارای وزن کمی می باشد . بطوریکه وزن آن نسبت به شیشه یک ششم و نسبت به آکرلیک یک سوم می باشد

2 ) انواع رنگ های مختلف

یکی دیگر از ویژگهای کارتن پلاست طیف رنگی گسترده اش می باشد . این تنوع رنگی حاصل استفاده از مستربچ های رنگی در حین تولید این محصول میباشد .

3 ) انعطاف پذیری

قابلیت انعطاف پذیری کارتن پلاست بدلیل سبکی و همین طور استفاده از مواد اولیه پل پروپیلن گرید اصلی در ساختار محصول است که باعث می شود تا ورق ها و رول ها قابلیت انعطاف پذیری بالایی داشته باشند

4 ) تحمل فشار بالا

اگر به شکل ساختار کارتن پلاست دقت نمایید به وضوح میتوان وجود ستونهایی را مشاهده کرد که ورقه بالایی و پایین را به هم متصل کرده است تعداد بالای این ستونها در واحد سطح و همین طور نزدیکی آنها به یکدیگر باعث این شده است که ورق پلاست نسبت به فشار های وارده خارجی مقاومت بالایی داشته باشد 

و همچنین خصوصیات دیگه ای که مجموع این خصوصیات باعث شده که مردم به ورق کارتن پلاست علاقه نشان بدهند و سفارش ها زیاد بشه و همچنین تولیدات افزایش چشمگیری داشته

خرید کارتن پلاست


کارتن پلاست از بهترین محصولات پتروشیمی مورد استفاده در صنایع مختلف است. این محصول که به صورت ورقه هایی در طول، عرض، قطر و رنگ های مختلف و گوناگون در بازار یافت می شود در صنایع تبلیغاتی، کشاورزی و تزئینات ساختمان و دکوراسیون کاربرد بسیار بالایی دارد. استفاده از این ماده به دلیل خواص بالای آن در بین متخصصان بالا است. در این مقاله، با انواع متنوع این محصول، قیمت های مختلف این کالا و شیوه های مختلف خرید کارتن پلاست آشنا خواهید شد.


ارتباط قیمت کارتن پلاست با نوع جنس ورق آن و کاربرد آن


برای خرید کارتن پلاست مورد نظر خود که برای استفاده ی شما مناسب باشد باید به خوبی از انواع مختلف کارتن پلاست و کاربرد های مدل های مختلف این محصول مطلع باشید. یکی از مهم ترین کاربرد هایی که بسیاری از صاحب صنایع را به سوی خرید کارتن پلاست جذب می کند، مقاومت بالای آن در برابر سرما و گرما و انعطاف پذیری آن در حین استحکام است.

بسیاری از شرکت های تجاری و تبلیغاتی از این ماده برای ساخت بسیاری از بنر ها، پوستر ها و تابلو های تبلیغاتی استفاده می کنند. استفاده از کارتن پلاست در بسته بندی و تبلیغات به دلیل مقاومت، ضد آب بودن و ضد قارچ بودن محبوب است.

خرید آنلاین کارتن پلاست


خرید کارتن پلاست به سادگی قابل انجام است و می توان این محصول را با قیمت های بسیار مناسبی در سایت های اینترنتی مختلف پیدا و خریداری کرد. با وجود افزایش قیمت تقریبا تمامی کالاها در کشور و وجود تورم در صنایع پتروشیمی و پلاستیک سازی، خرید کارتن پلاست همچنان مقرون به صرفه است. ویژگی های متعدد این کالا آن را تقریبا برای هر صنعتی مفید و حتی ضروری می کند. لازم به ذکر است که اگر قصد خرید عمده ی آن را دارید بهتر است به جای خرید از سایت های مختلف گوگل، به شرکتی معتبر که در زمینه ی ساخت این مواد تخصص دارد مراجعه کنید از جمله شرکت ایران کارتن پلاست میباشد که از طریق وب سایت این شرکت و ارتباط مستقیم با مدیریت فروش سفارش تلفنی داشته باشید.

قیمت استند کارتن پلاست و انواع آن

شاید برای شما هم پیش آمده باشد که برای خرید وارد فروشگاه و یا مغازه ای شده باشید و جلوی در و داخل فروشگاه قفسه هایی را دیده باشید که با طرح ها و جلوه های زیبایی طراحی شده اند. به این قفسه های زیبا و جذاب استند میگویند که استند کارتن پلاست نیز نمونه ای از آن است. در این مقاله سعی داریم شما را با انواع و قیمت استند کارتن پلاست آشنا کنیم و عوامل موثر بر قیمت استند کارتن پلاست ها را توضیح دهیم.


قیمت استند کارتن پلاست با توجه به انواع آن 


همنگونه که گفتیم، میخواهیم در رابطه با استند و قیمت استند کارتن پلاست صحبت کنیم. استند ها در یک طبقه بندی کلی به دو نوع تقسیم میشوند که عبارتند از:

⦁ استند های طبقه ای: این استند ها اغلب درون فروشگاه ها و نیز گاهی بیرون فروشگاه ها در کنار درب فروشگاه قرار داده میشوند و درون قفسه های آنها تنقلات و چیپس و پفک و سایر مواد خوراکی قرار داده میشود. در مقوله قیمت استند کارتن پلاست طبقه ای، بسته به اینکه چند طبقه دارد قیمت آنها متفاوت است.

⦁ استند های سقفی: استند های سقفی همانطور که از نامشان پیداست به سقف و برخی نیز به دیوار نصب میشوند و همانند استند های طبقه ای درونشان انواع تنقلات و مواد خوراکی قرار داده میشود. قیمت استند کارتن پلاست سقفی نیز بسته به میزان مقاومت آن، اندازه استند و عوامل دیگر که در ادامه به آنها میپردازیم متفاوت است.

⦁ استند های تبلیغاتی: این استند ها فقط برای تبلیغات محصولات هستند و قابلیت جایگذاری محصولات در درون آنها وجود ندارد و بیشتر آنها به صورت پایه دار در جلوی درب و یا داخل فروشگاه ها گذاشته میشوند. قیمت استند کارتن پلاست های تبلیغاتی بسیار اندک و مناسب برای تبلیغ محصولات است.

abilghasemian بازدید : 34 دوشنبه 27 مرداد 1399 نظرات (0)

در حین استفاده از واترجت به منظور شست و شوی نمای ساختمان، تعداد طبقات از جمله کم و زیاد بودن آ ن ها اهمیت زیادی ندارد بنابراین فاکتورهای اثرگذار بر این نوع نماشویی میزان آلودگی نما و کیفیت آب بندی آن می باشند.چون فشار زیاد واتر جت ممکنه باعث نفوذ اب در درز های سنگ بشه اگر درست آب بندی نشده باشند

نماشویی با طناب

در این نوع از نماشویی با استفاده از طناب که توسط افراد ماهر صورت می گیرد زیرا این روش از روش هایی است که خیلی خطرناک است و کوچکترین خطا در این کار خطرات جانی و مالی به دنبال خواهد داشت ولی در عین حال نماشویی بدون داربست که تنها با استفاده از طناب می باشد از لحاظ اقتصادی قیمتی مناسب نسبت به انواع روش های دیگر را در اختیار دارد.

نماشویی با داربست

نماشویی با داربست برای ساختمان هایی که نمی توان نمای آن ها را با استفاده از طناب شست و شو داد و از ارتفاع زیادی برخوردار باشند با استفاده از این روش به شستشو می پردازند انجام می شود و هزینه نماشویی با داربست برای ساختمان های مرتفع زیاد است و در حال حاضر کمتر کسی پیدا می شود که با چشم پوشی از هزینه زیاد در ساختمان خود برای نماشویی از روش داربست استفاده کرده باشد.

انواع طرح و شیوه های نقاشی ساختمان :

در رنگ آمیزی ساختمان ها با انواع مختلفی از طرح ها و شیوه های نقاشی ساختمان برخورد می کنیم که در این قسمت به چند مورد از طرح های موجود اشاره می کنیم و این طرح ها عبارتند از ایجاد بافت با مولتی ‌کالر، رنگ‌آمیزی ساختمان متالیک، تکنیک پاششی، رنگ سایه روشن، رنگ آمیزی ساختمان با اکلیل، روش بافت‌دار کردن، بلکا، روش استنسیل، رنگ‌آمیزی دیوار با اسفنج و … موجود هستند.

از چه فاکتورهایی برای رنگ آمیزی ساختمان استفاده می شود؟

معمولا در بررسی رنگ ها با فاکتور هایی برای رنگ آمیزی در ساختمان برخورد می کنیم و این فاکتور ها بر اساس مشخصات و انتخاب نوع رنگ در منزل مشخص می شود و باید در این زمینه اطلاعات کافی را داشته باشید تا رنگی مناسب برای محلی که در نظر گرفته اید خریداری کنید.

قیمت رنگ آمیزی ساختمان :

رنگ به خاطر اینکه از انواع مختلفی در بازار وجود دارند برای این که بخواهیم قیمت رنگ آمیزی ساختمان خود را مورد بررسی قرار دهیم در قدم اول باید مشخصات ساختمان از نوع اندازه و ابعاد و همچنین محل مصرف را در نظر داشته باشیم که هر چقدر متراژ ساختمان بیشتری داشته باشیم قیمت رنگ آمیزی نیز روند افزایشی را با خود به همراه می گیرد و قبل از خرید رنگ و همچنین رنگ آمیزی ساختمان ها باید این موارد گفته شده را در نظر بگیرید.

ابزار های مورد استفاده برای رنگ آمیزی ساختمان های بلند :

برای اینکه کار رنگ آمیزی ساختمان خود را شروع کنید پس از خرید رنگ به ابزار هایی از جمله انواع قلم مو برای رنگ آمیزی نمای ساختمان، پد رنگ آمیزی، اسپری رنگ، انواع پاشنده دستی یا اسپری رنگ، غلطک برای رنگ آمیزی، نردبان، سنباده، کاردک، نیاز خواهید داشت تا بتوانید کار رنگ آمیزی ساختمان را تمام کنید.

کلایمر نوعی دستگاه است که با کنار رفتن داربست های فلزی در ساختمان ها پای به عرصه کاری در ارتفاع ساختمان گذاشت که در مصارفی ار قبیل نماکاری، سیمانکاری، نماشویی تعمیر و نگهداری و … در پروژه های صنعتی و ساختمانی است و جایگزینی مناسب برای داربست های فلزی است که قبلا در ساختمان ها از آن استفاده می شدو معمولا دستگاه کلایمر در انواع مختلفی وجود دارد که در این بخش به انواع مختلفی از قبیل کلایمرهای پرتابل برقی، کلایمر پرتابل مکانیکی ، کلایمر مونوریل اشاره کرد و از مزیت مهمی که این دستگاه پرکاربرد در اختیار دارد این است که ایمنی بسیار زیادی با استفاده از این دستگاه در ساختمان ها ایفا می گردد و از مزیت دیگر می توان سرعت بخشیدن به سطح کار را گفت که در کنار آن ظرفیت مناسب برای حمل نفر و بار همراه کاربر به ارتفاع، افزایش سرعت کار، جابه جایی آسان اشاره کرد.

شما اگر قصد اجاره کلایمر دارید و یا قصد خرید کلایمر دارید به وب سایت ما مراجعه فرمایید و از طریق شماره تماس های درج شده در سایت با کارشناسان ما تماس بگیریدو مشاوره بگیرید.

abilghasemian بازدید : 39 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)

مبلمان اداری مجموعه ای از میز، صندلی، مبلمان تک نفره و چند نفره و میز جلو مبلی گفته میشود که در محیط های کاری و اداری استفاده میشوند. با توجه به کاربرد بسیار زیاد این تجهیزات نسبت به مبلمان های خانگی، لذا لازم است جنس این نوع مبلمان به گونه ای انتخاب شود که طول عمر آنها را تضمین کند. به منظور حفظ زیبایی و دوام و همچنین فراهم ساختن شرایط ایده آل برای شسشتو و نظافت صندلی و مبلمان ها، روکش های چرم مصنوعی و طبیعی برای این منظور انتخاب میشوند. در مقابل، جنس به کار رفته برای تولید میز مدیریتی و سایر میزهای موجود در دفتر کار از چوب استفاده میشود و گاها از بدنه چوب و روی میز شیشه استفاده میشه. علاوه بر چوب، در مبلمان اداری مدرن از ام دی اف نیز استفاده میشود تا برش کاری و ایجاد طرح های متنوع در آن ها آسان تر و ارزان تر باشد

با توجه به استفاده طولانی مدت و زیاد از صندلی و میز اداری، لازم است در طراحی و ساخت این تجهیزات به استانداردهای پزشکی نیز توجه شده و اصطلاحا ارگونومیک باشند. نوع تکیه گاه صندلی، ارتفاع آن و میزان عمق و عرض در نظر گرفته شده برای نشیمن صندلی، ارتفاع میز و میزان جای خالی برای قرار دادن وسایل و تجهیزات و دسترسی آسان به آنها همگی در استاندارد بودن این وسایل نقش دارند. توجه داشته باشید که خرید مبلمان اداری غیر استاندارد به مرور تاثیر بسیار نامطلوبی بر سلامت بدن ایجاد خواهد نمود و بر کارایی کارکنان نیز اثرگذار است.

مهم ترین ویژگی های صندلی مدیریتی

در سازمان ها و ادارات با توجه به رتبه افراد، تجهیزات موجود در اتاق های آنها نیز تغییر میکند. یکی از اصلی ترین تجهیزاتی که با توجه به سمت افراد دارای شکل و ساختار و ظاهر کاملا متفاوت می باشد، صندلی است. به طوریکه صندلی مدیریتی با نگاه ساده از سایر صندلی های اداری قابل تشخیص است. از مهم ترین ویژگی های صندلی های مدیریتی و تفاوت های آن با سایر صندلی ها می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

⦁ تکیه گاه صندلی مدیریتی نسبت به صندلی سایر کارکنان بلند تر و پهن تر می باشد. ابعاد و پهنای در نظر گرفته شده برای این صندلی به گونه ایست که تا بالاتر از سر فرد را کاملا در بر میگیرد. در بسیاری از مواقع، صندلی های مدیریتی دارای تیکه گاه مخصوص سر و گردن نیز می باشند.

⦁ جنس به کار رفته برای روکش صندلی از دیگر مواردی می باشد که در صندلی های مورد استفاده برای مدیران اهمیت زیادی دارد. در اغلب مواقع از روکش های چرمی برای این صندلی ها استفاده میشود. چرم استفاده شده برای این نوع صندلی با توجه به مدت زمان طولانی نشستن روی آن، به گونه ایست که هوا به خوبی در آن حرکت نموده و از تعریق بدن جلوگیری میشود.

 صندلی های مدیریتی نسبت به سایر صندلی های اداری بخش های قابل تنظیم بیشتری دارند. تنظیم ارتفاع صندلی، دسته ها و درجه خمیدگی تکیه گاه از جمله مواردی هستند که با توجه به مدل و طرح صندلی می توان آنها را تنظیم نمود.
⦁ صندلی مدیریتی برخلاف صندلی های کنفرانسی، گردان بوده و پایه آن دارای پنج شاخه چرخدار است. لذا حرکت دادن و چرخش فرد را براحتی امکان پذیر می کند.
⦁ صندلی مدیریتی ارگونومیک از دیگر مواردی می باشد که در حین خرید باید به آن توجه داشت. تکیه گاه صندلی باید بتواند به خوبی قسمت گودی کمر را پر کند و حالت S در آن وجود داشته باشد. علاوه براین، میزان عمق و فرورفتگی نشیمنگاه و عرض آن نیز باید کاملا استاندارد طراحی شده باشد.

خرید میز و صندلی اداری یکی از ملزومات شروع کار در محیط های سازمانی و کاری می باشد که به دلیل تاثیر بسیار زیاد بر شکل ظاهری و دکوراسیون محیط و همچنین سلامت افراد کارکنان، لازم است در ساخت و طراحی آن دقت زیادی به عمل آید. گروه راشنکو؛ تولدکننده میز و صندلی اداری در ادامه به معرفی ویژگی های میز و صندلی های مورد نیاز در محیط های کار، قیمت، نوع و موارد مهمی که در ساخت و طراحی آنها باید مد نظر قرار گیرد اشاره خواهد نمود.

قیمت میز و صندلی اداری به فاکتورهای زیادی بستگی دارد و نمی توان یک قیمت و نرخ مشخص و ثابت را برای آنها تعیین کرد. مهم ترین مواردی که می توانند در افزایش و کاهش قیمت این وسایل موثر باشند عبارتند از:

جنس میز و صندلی اداری

در ساخت میز کار استفاده از چوب بسیار رایج می باشد و زیبایی و مقاومت را در کنار هم حفظ می کند. نوع چوب به کار رفته در این تجهیزات با هم متفاوت است و در بسیاری از میزهای مدرن از ام دی اف نیز استفاده میشود. نوع چوب، میزان ضخامت آنها و سایر تجهیزات جانبی که در آنها وجود دارد می تواند تاثیر زیادی بر قیمت داشته باشد. در تعیین قیمت صندلی اداری، جنس روکش آنها و همچنین بدنه صندلی از مهم ترین فاکتورها به شمار می روند. صندلی های با روکش چرم طبیعی و بدنه و اسکلت فلزی از گران ترین نمونه های این تجهیزات به شمار می روند.

نوع میز و صندلی

از دیگر مواردی که می تواند بر قیمت میز و صندلی اداری تاثیر مستقیم داشته باشد، نوع این وسایل می باشد. با توجه به اینکه هر یک از میز و صندلی های موجود در محیط کار بر اساس سمت افراد متفاوت هستند، لذا قیمت آنها نیز با هم فرق دارد. به عنوان مثال، قیمت میز مدیریتی نسبت به میز منشی و سایر کارکنان گران تر استنسبت جنسی که برای میز مدیریت استفاده شده به نسبت میز منشی مرغوبتر است. . علاوه براین، قیمت صندلی مدیریتی به دلیل داشتن تکیه گاه های بلند تر و جنس و روکش بهتر نسبت به سایر صندلی ها بیشتر است.

 

 

abilghasemian بازدید : 28 یکشنبه 26 مرداد 1399 نظرات (0)

مبلمان اداری یه مجموعه ای از میز کنفرانس، میز مدیریت، صندلی و پارتیشن ها و صندلی مخصوص ارباب رجوع گفته میشود که در چند سال اخیر طراحی آنها با تغییر و تحول زیادی روبرو بوده است این محصول با توجه به 2 سلیقه تولید میشود افرادی که سلیقه مدرن دارند برای انها مبلمان اداری مدرن تولید میشود و افرادی که کلاسیک پسند هستند.

تفاوت مبلمان اداری مدرن با کلاسیک

سلیقه و خواسته هر یک از افراد در انتخاب سبک دکوراسیون داخلی دفتر و محیط کار با هم متفاوت است. به طوریکه برخی سبک های مدرن را انتخاب نموده و در مقابل، افراد زیادی هستند که مبلمان اداری کلاسیک را ترجیح می دهند. هر یک از این دو سبک خوبی های خاص خود را داشته و تفاوت اصلی آنها را می توان در رنگ و طرح خلاصه کرد. در طراحی مبلمان اداری مدرن به شرایط محیط های کاری حال حاضر توجه شده و مطابق با سایر المان های موجود در طراحی مدرن، زیباترین میز و صندلی ارائه میشود. در مقابل، مبلمان های اداری کلاسیک اغلب از جنس چوب با رنگ تیره تولید شده و طرح میزهای آنها به شکل ساده مستطیل یا مربع با منبت کاری روی پایه ها و حاشیه میز می باشد.

 

صندلی اداری که به مجموعه ای از صندلی های مدیریتی، کارشناسی و کنفرانسی و صندلی انتظار گفته میشود، از نظر شکل ظاهری، جنس و نوع روکش، اندازه و ابعاد و قیمت با هم تفاوت های زیادی دارند. در طراحی و ساخت صندلی اداری توجه به هر یک از این فاکتورها بسیار مهم بوده و تاثیر مستقیم بر میزان کارایی و قیمت  صندلی دارد. راشنکو؛ تولیدکننده صندلی اداری، میباشد با تجربه ای طولانی در این زمینه میتواند به شما خواننده و مراجع عزیز اطلاعات خوبی را در زمینه صندلی اداری و.... بدهد تا شما بتوانید بهترین انتخاب را دبرای خرید داشته باشید.

کاربردهای صندلی اداری

با توجه به افرادی که در یک اداره حضور دارند و نقش و مسئولیت آنها می توان از تجهیزات متعددی در این محیط ها استفاده نمود. به عنوان مثال، صندلی اداری از کاربردی ترین تجهیزات در این محیط ها به شمار می رود که به دلایل مختلف از آن استفاده میشود که برخی از آنها عبارتند از:
⦁ صندلی های مورد استفاده توسط مدیران
⦁ صندلی های مورد استفاده توسط کارشناسان و سایر کارمندان
⦁ صندلی های انتظار مخصوص ارباب رجوع
⦁ صندلی های مورد استفاده در اتاق های کنفرانس و برگزاری جلسات

صندلی اداری

خرید صندلی ارزان در ابتدای شروع کسب و کارهای مختلف می تواند یکی از راهکارها برای کاهش هزینه ها باشد. نکته بسیار مهم در خرید این نوع صندلی این است که پایین بودن قیمت بودن یک صندلی را نباید ملاک مناسب برای خرید آن در نظر گرفت، بلکه باید بتوانید تلفیقی از کیفیت و قیمت مناسب را در حین خرید بدست آورید. راشن؛ تولید کننده و فعال در زمینه ساخت و طراحی صندلی ارزان و با کیفیت در ادامه به چند نکته مهم در این زمینه اشاره خواهد داشت.

مزایا و معایب استفاده از صندلی ارزان

خرید صندلی ارزان قیمت مانند هر نوع وسیله دیگر بدون شک دارای مزایا و معایب متعددی خواهد بود. مهم ترین دلیلی که اغلب افراد خرید این نوع صندلی را ترجیح می دهند، صرفه جویی در هزینه ها خواهد بود و مزیت دیگری ندارد. اما از معایب این نوع صندلی می توان به موارد زیر اشاره نمود:

عمر مفید کمتر صندلی ارزان

از آنجا که برای ساخت و طراحی صندلی ارزان از متریال ها با قیمت کمتر استفاده میشود، لذا نمی توان از آنها انتظار طول عمر طولانی داشت. به طوریکه با استفاده مداوم از این صندلی ها ممکن است خیلی زود اهرم آن به مشکل بخورد و نتوان ارتفاع را به اندازه دلخواه تنظیم کرد. خراب شدن چرخ های صندلی، پاره شدن روکش، ایجاد ترک و شکستگی در دسته ها و تنظیم نشدن زاویه و درجه تکیه گاه همگی از جمله مواردی هستند که باعث میشوند عمر مفید صندلی ارزان کاهش پیدا کند که یک عیب محسوب می گردد.



abilghasemian بازدید : 29 پنجشنبه 23 مرداد 1399 نظرات (0)

 

سلیقه و خواسته افراد در انتخاب نوع گل و نحوه هدیه دادن آن متفاوت می باشد، به طوریکه برخی دسته گل را ترجیح می دهند و عده ای قرار دادن گل های زیبا در محفظه هایی با شکل های قلب یا شکل های هندسی را می پسندند یعنی باکس گل . با توجه به متفاوت بودن سلیقه ها ما در گروه گل بهار، این جعبه ها را در شکل و رنگ و جنس های مختلف ارائه می دهیم که انتخابی شایسته برای هدیه دادن به عزیزانتان می باشد. از پرطرفدارترین انواع جعبه گل می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

باکس گل قلبی

قلب از گذشته تا امروز نماد عشق و محبت می باشد و افراد زیادی هستند که به شیوه های مختلف برای نشان دادن علاقه خود به شخص مقابل از این نماد به شیوه های مختلف استفاده می کنند. یکی از بهترین راهکارها برای نشان دادن عشق و علاقه استفاده از باکس قلبی می باشد. در این نوع جعبه گل با ساقه های کوتاه به صورت فشرده در کنار هم قرار گرفته و بافت بسیار زیبایی را بوجود می آوردند. باکس های قلبی را می توان به صورت در دار و بدون در سفارش داد که اگر رنگ بدنه آن با سلیقه انتخاب گردد، فوق العاده دیدنی خواهد بود.


جعبه گل دایره ای و استوانه ای


نوع دیگری از جهبه ها که برای هدیه دادن رز با ساقه های بلند انتخابی عالی به شمار می رود، جعبه های استوانه ای پایه بلند می باشد. این نوع باکس را می توان در اندازه های مختلف و بر اساس تعداد گل مورد نظر سفارش داد که با توجه به بلند بودن پایه و ارتفاع آن، رنگ جعبه نما و جلوه بیشتری نسبت به نوع دایره ای با ارتفاع کم دارد.

باکس گل حروف .جعبه گل پلکسی.جعبه گل مخملی.باکس گل چرمی و.....

احتمالا در شرایطی حضور پیدا کرده اید که تشخیص دهید خرید تاج گل گزینه ی مناسب تری در خرید گل دلخواه تان برای مراسمی خاص می باشد. خرید تاج گل عموما برای مراسمی مناسب تر به نظر می آید که حالت رسمی تری دارند و میهمانان زیادی در آن مراسم حضور خواهند داشت. از جمله ی چنین مراسماتی می توان به نراسم عروسی یا عزاداری، همایش ها و کنفرانس ها و افتتاحیه های دولتی و خصوصی اشاره کرد. خرید تاج گل برای چنین مراسمی هدیه یا ادای احترامی شایسته تر و وزین تر محسوب می شود.

اما ممکن است خرید یک تاج گل مناسب برای تان کمی دشوار باشد و یا ایده ای برای آن از پیش نداشته باشید. برای اینکه خرید تاج گل خود را از چه فروشگاهی انجام دهید تا تخصص کافی برای تدارک چنین سفارش گلی را داشته باشند، یا اینکه تاج گل تان چه مدلی داشته باشد و چه گل هایی بهتر است در آن به کار رفته شود؟ اینها همه سوالاتی ست که ممکن است در حین خرید تاج گل، اگر که پیش تر تجربه ای در آن نداشته باشید ممکن است برایتان پیش آید.چ

اگر بخواهیم به طور خلاصه اشاره ای به کاربری های تاج گل ها در مراسمات مختلف داشته باشیم بهتر است به موارد زیر اشاره کنید:

  1. مراسمات ازدواج و عروسی
  2. افتتاحیه ها
  3. مراسمات عزاداری
  4. مراسماتی نظیر یادبود ها یا بزرگداشت ها



  5. دسته گل رز

    از گذشته تا امروز و در فرهنگ های مختلف نشان دهنده ابراز عشق و علاقه بوده و به همین خاطر در مراسم های مختلف کاربرد زیادی دارد. از برای گل عروس گرفته تا هدیه روز ولنتاین و تولد همگی با گل های رز قرمز، آبی و سفید و صورتی جلوه ای عالی و فراموش نشدنی پیدا می کنند. فروشگاه گل بهار در ادامه به معرفی انواعدسته گل رزپرداخته و ویژگی ها و موارد مهم در تعیین قیمت آنها را بررسی خواهد کرد.

  6. انواع دسته گل رز بر اساس نوع گل

    گل رز از تنوع بسیار زیادی از نظر شکل ظاهری، تعداد گلبرگ ها و رنگ آنها برخوردار است و برخی از آنها تنها به عنوان تزئین در فضای سبز و باغچه مورد استفاده قرار گرفته و برخی گزینه ای مناسب برای هدیه دادن هستند. با توجه به نوع گل و رنگ آن می توان گل های رز را دسته بندی کرد که از رایج ترین آنها می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

    رز قرمز

    با شنیدن اسم گل رز در ذهن بسیاری از ما انسان ها رنگ قرمز یادآوری میشود و همیشه در کنار نام عشق و محبت، گل های رز قرمز نقش و جایگاه همیشگی داشته اند. به همین خاطر است که به بهانه های مختلف از قبیل تولد، سالگرد ازدواج یا عروسی و ابزار عشق و علاقه دسته گل رز قرمز می تواند بهترین انتخاب باشد. البته نوع استفاده از گل قرمز می تواند به صورت باکس گل باشد یا تک شاخه یا دسته ، در هر صورت زیبایی و جلوه آن بی نظیر خواهد بود و بعید است که فردی از این هدیه خوشحال نشود.

    رز آبی

    رز آبی از دیگر نمونه های بسیار زیبا و خاص در میان انواع گل رز می باشد که نه تنها به صورت تک شاخه می تواند جلوه خوبی داشته باشد، بلکه با قرار گرفتن در کنار سایر گل ها نیز ترکیب فوق العده زیبایی را بوجود می آورد. دسته گل با رز آبی یکی از پرکاربردترین نمونه ها در میان گل های عروس می باشد که لطافت و آرامش بی نظیری را به همراه دارد.
    رز سفید و صورتی از دیگر انتخاب های بسیار پرطرفداری می باشند که برای مراسم های مختلف می توان از آنها استفاده نمود. به عنوان مثال این گل ها با لطافت بی مانندشان نه تنها در گل عروس جلوه دارند، بلکه برای عرض تبریک تولد، سالگرد ازدواج، تبریک برای شروع کسب و کار و غیره نیز انتخابی شایسته خواهند بود.

  7.  

abilghasemian بازدید : 39 پنجشنبه 23 مرداد 1399 نظرات (0)

کلایمر نوعی دستگاه است که با کنار رفتن داربست های فلزی در ساختمان ها پای به عرصه کاری در ارتفاع ساختمان گذاشت که در مصارفی ار قبیل نماکاری، سیمانکاری، نماشویی تعمیر و نگهداری و … در پروژه های صنعتی و ساختمانی است و جایگزینی مناسب برای داربست های فلزی است که قبلا در ساختمان ها از آن استفاده می شدو معمولا دستگاه کلایمر در انواع مختلفی وجود دارد که در این بخش به انواع مختلفی از قبیل کلایمرهای پرتابل برقی، کلایمر پرتابل مکانیکی ، کلایمر مونوریل اشاره کرد و از مزیت مهمی که این دستگاه پرکاربرد در اختیار دارد.

کلایمر ها دارای استانداردهای بین المللی از جمله استاندارد EN 1808 و استاندارد CE اروپا هستند. سیستم کلایمر (آسانسور) وسیله ای برای دسترسی به ارتفاع است و برای بالا بردن و رعایت استاندارد ها طراحی شده است به دلیل اتصال این دستگاه با ایمنی کاربران و الزامات متعدد و دقیق در طراحی، ساخت و تولید این نوع دستگاه اعمال می شود. در کشورهای اروپایی و آسیایی، شرکت هایی که کلایمر یا آسانسور تولید می کنند ، موظف هستند این استانداردها را دریافت کنند و باید کلیه الزامات ایمنی شرح داده شده در این استاندارد و مینیمم های تعریف شده در آنها را رعایت کنند.

طبق استانداردهای تعریف شده ، کلایمر قابل حمل به دو دسته تقسیم می شوند: کلایمر قابل حمل برقی و کلایمر قابل حمل دستی و کلیه مسائل ایمنی و نحوه طراحی و ساخت این دستگاه ها نیز توضیح داده شده است.از هر دو مدل دستگاه میشه استفاده کرد و همون نتیجه را گرفت فرقی نداره فقط در زمان و سرعت کار تاثیر داره.

تجهیزات کلایمر معمولا یکی از پر کاربرد ترین وسیله هایی است که در ساختمان هایی که از ارتفاع زیادی برخوردار هستند استفاده می شود که بهترین جایگزین برای داربست های فلزی قدیمی می باشند.

تجهیزات کلایمر از مزایای مختلفی برخوردار است که داربست فلزی هیچ کدام از آن را به دنبال ندارد و از جمله این مزایا می توان به نصب و راه اندازی سریع در محل کار و همچنین ارزان بودن نسبت به نوع جایگزین خود یعنی داربست های فلزی قدیمی را بر عهده دارد و از امنیت بیشتری به همراه هستند که به امنیت ساختمان مورد نظر نیز اظافه می شود.

با کیفیت ترین کلایمر از لحاظ قیمت

کلایمر ها که برای ساختمان ها ایجاد شده اند تا کار های مربوط به ابر ساختمان ها و برج ها و مجتمع ها را سرعت ببخشند در کیفیت های مختلف از جنس های مختلف در بازار وجود دارند و هر کدام از انواع مختلف این دستگاه با کیفیت در یک قسمت از ارتفاع ساختمان ها کارایی دارند.

شرایط فروش کلایمر با بهترین قیمت

در فروش کلایمر با بهترین قیمت باید بگوییم که در این هنگام می توانید با مراجعه به شرکت های معتبری که در این عرصه فعالیت دارند از جمله این شرکتها گروه خدماتی پاریزیک میباشد با   بررسی شرایط فروش کلایمر و تماس با مشاوران شرکت می توانید دستگاه مورد نظر خود را به راحتی انتخاب کنید.

ابزار های مورد استفاده برای رنگ آمیزی ساختمان های بلند :

برای اینکه کار رنگ آمیزی ساختمان خود را شروع کنید پس از خرید رنگ به ابزار هایی از جمله انواع قلم مو برای رنگ آمیزی نمای ساختمان، پد رنگ آمیزی، اسپری رنگ، انواع پاشنده دستی یا اسپری رنگ، غلطک برای رنگ آمیزی، نردبان، سنباده، کاردک، نیاز خواهید داشت تا بتوانید کار رنگ آمیزی ساختمان را تمام کنید.

تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 12
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 511
  • باردید دیروز : 6
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 704
  • بازدید ماه : 935
  • بازدید سال : 19,592
  • بازدید کلی : 37,353