loading...
ابزار مال
abilghasemian بازدید : 84 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

آرامش پایتخت ابتدا با برند نصیری فعالیت خود را در حوزه لبنیات و در قالب محصولات رستورانی اغاز نمود؛ و هم اکنون سه برند نصیری ، دورنیا و های لبن را تولید و به سبد غذایی هموطنان ایرانی افزوده است.
ارامش پایتخت در اغاز فعالیت ، تولیدات خود را با جذب روزانه سه تن شیر شروع و امروزه با جذب بیش از 30 تن شیر تولیدات خود را زیر نظر متخصصان حرفه ای طبق اخرین استانداردهای جهانی در قالب 25 نوع محصول متنوع تولید و به بازار عرضه مینماید .
و امیدوار است که هموطنان عزیزمان با مصرف مستمر لبنیات جهت حفظ سلامت خود به ارتقای روز افزون این مجموعه یاری رسانند.

abilghasemian بازدید : 33 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

دوغ تکنفره گازدار

دوغ تکنفره گازدار دارای دو نوع هستند که عبارتند از:

  • دوغ‌هایی که هیچ کاری روی آن‌ها انجام نگرفته است و به طور طبیعی در اثر فرآیند تخمیر گاز دار شده‌اند. گاز در این نوع از دوغ‌ها به دلیل حرارت دیدن باکتری‌های موجود در دوغ و ماست و ظروف نگهداره آن‌ها که تخمیر می‌شوند تولید می‌شود. از آن جایی که این گاز کاملا طبیعی است منع مصرف ندارد و تمام افراد می‌توانند با خیال راحت از دوغ تکنفره گازدار طبیعی استفاده کنند.

دوغ‌هایی که در کارخانه و به صورت صنعتی به آن‌ها گاز اضافه شده است. هر چند این دوغ‌ها نیز بسیار خوشمزه هستند اما بهتر است افراد دارای ناراحتی‌های گوارشی با احتیاط مصرف کنند. دوغ تکنفره که در کارخانه گازدار شده است از همان ارزش غذایی دوغ گازدار شده طبیعی برخوردار است.

دوغ تکنفره کفیر

برای تولید دوغ تکنفره کفیر از قارچی به نام کفیر استفاده می‌شود. محل رشد این قارچ داخل شیر است. دوغ کفیر قدمتی دیرینه دارد اما ترکان منطقه قفقاز اولین قومی هستند که به استفاده از این دوغ شهرت دارند. واژه کفیر از کیف گرفته شده است و در زمان قدیم به این معنا بوده است که از نوشیدن این دوغ کیف می‌برند. نکته قابل توجه در ارتباط با مردم قفقاز این است که دارای طول عمر طولانی هستند. بیشتر افراد علت طول عمر بالای آن‌ها را مصرف دوغ کفیر می‌دانند. در حال حاضر دوغ کفیر به صورت دوغ تکنفره و دوغ خانواده در بازار موجود است. برخی از مهم‌ترین مزایای دوغ کفیر عبارتند از:

  • روی دستگاه گوارش تاثیر مثبت دارد. لوله گوارش را پاکسازی می‌کند.
  • زیبایی و سلامت پوست را افزایش می‌دهد.
  • از ایجاد سرطان ها جلوگیری می‌کند.

دوغ تکنفره گرمادیده

دوغ تکنفره گرمادیده نوعی دوغ است که از ماست پاستوریزه تهیه شده و سپس دوغ، مجدد پاستوریزه می‌شود. فرآیند پاستوریزه کردن باعث می‌شود دوغ یکنواخت شده و باکتری‌های موجود در آن از بین رود. یکی از خواص دوغ گرمادیده این است که حتی اگر در دمای معمولی هم قرار بگیرد فرآیند تخمیر در آن صورت نخواهد گرفت. به همین دلیل نیز گاز در آن تولید نمی‌شود.

abilghasemian بازدید : 27 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

موسیر از خانواده سیر است و مانند سیر دارای خواص بسیار مفیدی است. برخی از مزایای ماست موسیر عبارتند از:

تقویت مو: موسیر به دلیل داشتن مواد مغذی مانند ویتامین ب و پروتئین و مواد معدنی مانند کلسیم و پتاسیم است. از طرف دیگر ماست نیز سرشار از پروتئین طبیعی هستند. به همین دلیل ماست موسیر برای رویش مو بسیار مفید است. همچنین باعث درخشنده تر شدن موها می‌شود.

مقابله در برابر میکروب: موسیر یک منبع بسیار مهم از ترکیبات گوگردی است. به همین دلیل یکی از خواص بسیار مهم موسیر، ضدباکتریایی بودن است. از دیرباز ماست موسیر برای درمان بیماری‌هایی مانند سرماخوردگی، تب، سرفه و آنفلوانزا استفاده می‌شود.

استحکام بخشیدن به استخوان: موسیر به دلیل داشتن  ویتامین C و A ،  فسفر و منیزیم به عنوان  یک ماده‌ی غذایی دوستدار سلامت استخوان‌ شناخته می‌شود. به همین دلیل خوردن ماست مو سیر به افرادی که از کمبود کلسیم رنج می‌برند توصیه می‌شود.

کمک به گوارش غذا: موسیر سرشار از فیبر است. علاوه بر این که ماست مو سیر می‌تواند در انسان احساس سیری ایجاد کند بلکه به عملکرد روده‌ها نیز کمک می‌کند. افرادی که دارای گوارش حساس هستند می‌توانند به راحتی ماست را در برنامه غذایی خود قرار دهند.

پیشگیری از سرطان: شاید برایتان جالب باشد که بدانید موسیر یکی از مواد غذایی است که در پیشگیری بسیاری از سرطان‌ها مانند سرطان‌های گوارشی بسیار مفید است. همان طور که گفتیم موسیر سرشار از ترکیبات گوگرد است، به همین دلیل ماست گوگرد در پیشگیری از رشد تومور بسیار مفید است.

جلوگیری از تشکیل لخته‌های خونی: با افزایش سن، رگ‌های خونی ضخیم می‌شوند و ممکن است خاصیت ارتجاعی و نرم خود را از دست بدهند. متاسفانه زمانی که چربی خون هم بالا شود، تصلب شرایین رخ می‌دهد که بسیار خطرناک است.

موسیر سرشار از فلاوونوئیدهاست که ترکیبات آنتی‌اکسیدانی هستند. به همین دلیل ماست موسیر به رقیق و در جریان بودن خون کمک می‌کند. از طرف دیگر از تجمع پلاکت‌ها جلوگیری می‌کند. به همین دلیل به میزان قابل توجهی از تشکیل لخته‌های خونی پیشگیری می‌کند.

کاهش کلسترول خون: موسیر حاوی منیزیم است و نقش موثری در کاهش کلسترول خون دارد. همچنین ماست موسیر در کنترل فشارخون و بهبود عملکرد قلب و کلیه‌ها  بسیار مفید است.

افزایش انرژی بدن:  متخصصان تغذیه در اغلب موارد ماست مو سیر را در رژیم غذایی افرادی قرار می‌دهند که متقاضی لاغری هستند. موسیر نه تنها میزان انرژی بدن افراد را افزایش می‌دهد بلکه در رشد و ترمیم بافت سلول‌ها تاثیرات مثبت فراوانی دارد.

abilghasemian بازدید : 40 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

برای تهیه ماست کوزه‌ای از شیر، ماست و نمک استفاده می‌شود. برای این کار ابتدا شیر به مدت 20 دقیقه جوشانده می‌شود و بعد آن را در کوزه مورد نظر می‌ریزند تا دمای آن بیفتد. نمک را به ماست اضافه کرده و هم می‌زنند تا حالت یک دست بگیرد سپس مقداری شیر به آن اضافه کرده و مخلوط می‌کنند. وقتی دمای شیر داخل کوزه پائین آمد آن را به ظرف ماست اضافه می‌کنند و هم می‌زنند. روی دهانه کوزه یک آبکش قرار می‌دهند و با استفاده از یک حوله دور ظرف را می‌بندند و برای مدت 5،6 ساعت می‌گذراند به همان حالت باقی بماند. پس از آن، ماست را داخل یخچال قرار می‌دهند تا 6 ساعت در آن جا بماند، پس از این ماست کوزه‌ای آماده است.

کوزه ماست سفالی

مناسب ترین ظروف در تهیه ماست خانگی، کوزه است.کوزه باعث افزایش کیفیت و سفید شدن ماست می‌شود. این ظروف دست‌ساز هستند و به وسیله چرخ سفالگری در دمای 1000 درجه سانتی‌گراد پخته می‌شوند. این کوزه‌ها در سایزهای گوناگون، بزرگ، کوچک و متوسط موجود هستند و در بسیاری از مکان‌ها مانند رستوران‌ها، تالارها، کافه‌ها و منازل مورد استفاده قرار می‌گیرند.

ظروف سفالی مانند کوزه از مطلوب‌ترین ظروف برای نگه‌داری از ماست‌های خانگی است. ماست کوزه‌ای دارای طعمی لذیذ و کالری بالا است.

abilghasemian بازدید : 32 سه شنبه 02 دی 1399 نظرات (0)

 

بهترین محصول را از ما بخواهید

آرامش پایتخت ابتدا با برند نصیری فعالیت خود را در حوزه لبنیات و در قالب محصولات رستورانی اغاز نمود؛ و هم اکنون سه برند نصیری ، دورنیا و های لبن را تولید و به سبد غذایی هموطنان ایرانی افزوده است.
ارامش پایتخت در اغاز فعالیت ، تولیدات خود را با جذب روزانه سه تن شیر شروع و امروزه با جذب بیش از 30 تن شیر تولیدات خود را زیر نظر متخصصان حرفه ای طبق اخرین استانداردهای جهانی در قالب 25 نوع محصول متنوع تولید و به بازار عرضه مینماید .
و امیدوار است که هموطنان عزیزمان با مصرف مستمر لبنیات جهت حفظ سلامت خود به ارتقای روز افزون این مجموعه یاری رسانند.

abilghasemian بازدید : 29 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

وقتی این سوال پیش می آید که چرا باید یک نمای ساختمان را شست، اولین چیزی که به ذهن خطور می کند زیبایی ساختمان است بنابراین یک ساختمان تمیز، زیبا تر از یک ساختمان کثیف به نظر می رسد و ساختمان های پاک برای عموم مردم مهمان نواز تر به نظر می رسند و عموما از جذابیت بیشتری به همراه هستند و با بیان این که ساختمان ها نیز مانند انسان ها هستند .

اگر به زیبایی ظاهری برسند و تمیز بودن را به همراه داشته باشند در این صورت برای همه افراد خوشایند به نظر می رسند.

تنها چیزی که زیبایی برای نمای ساختمان ها را به وجود می آورد شستشوی نماها است و دلیل دوم این امر نیازهای نگهداری و نظافت ساختمان ها است اگر نمای ساختمان با دوده ، خاک و چیزهای دیگر پوشانده شده باشد ،

لایه های زیرین نما به صورت واظح دیده نمی شود بنابراین اگر به موقع متوجه این کار نشدید در این صورت بخشی از نما در معرض تخریب قرار می گیرد و باید قبل اتفاق آن نسبت به شستشوی نما اقدام کنید تا مشکلی به همراه نداشته باشد و با نماشویی ساختمان به راحتی می توان آسیب های احتمالی را در زیر آلاینده ها مشاهده کرد و قبل از وخیم شدن وضعیت آن ها اقدام به تعمیر کرد.

مزایای نماشویی ساختمان با نانو :

نانومواد علاوه بر قدرت تمیز کردن بیشتر در برابر دوده و گرد و غبار ها دوام نظافت را بعد از انجام شستشو افزایش می دهد در حال حاظر تمام شرکت هایی که در حال شستشوی نماشویی ساختمان ها هستند از مواد نانو به عنوان بهترین مواد در کار خود مورد استفاده قرار می دهند و دوامی که بعد از نظافت بر روی نما ها ایجاد می شود را از پارامتر های اصلی خود می داندد زیرا این مواد در درجه اول مواد شوینده است و به دلیل قدرت تمیز کننده بالا و همچنین به دلیل داشتن حلال های قوی نسبت به سایر مواد شوینده از اهمیت بیشتری برخوردار هستند و در حین استفاده از این مواد به نما ساختمان هیچ آسیبی نمی رساند  با استفاده از دستگاه جت آب از این مواد در نمای ساختمان خود استفاده کنید و همچنین داشتن مهارت در نماشویی ساختمان با نانومواد از امری مهم به همراه است و باید به آن توجه بیشتری داشت.

abilghasemian بازدید : 30 دوشنبه 24 آذر 1399 نظرات (0)

مزایای گل رز نسبت به دیگر انواع گل

به جرأت می توان گفت در تمام دنیا گل رز به دلایل مختلف بیشترین طرفدار را داشته و جایگاه ویژه ای در دسته گل عروس و ماشین عروس غیره دارد. یکی از اصلی ترین دلایل برای این حجم از تقاضا بدون شک زیبایی ظاهری آن می باشد که با نوعی آرامش همراه است. علاوه براین، با مرور انواع مختلف این گل کاملا پی به تنوع بسیار بالای آن در گوشه و کنار دنیا خواهید شد.

جالب است بدانید که در دنیا بر اساس جنس گلبرگ ها حدود 150 نوع رز وجود دارد که منشا رویش 95 نوع آنها در کشورهای آسیایی می باشد. علاوه بر تنوع بسیار بالا از نظر شکل ظاهری و رنگ و بو و عطر آن، این گل برخلاف بسیاری از گل های تزئینی دیگر دارای خواص دارویی زیادی می باشد.

به عنوان مثال از جمله خواص دارویی آن می توان به وجود ویتامین E فراوان در گلبرگ های آن اشاره نمود. علاوه براین، دمنوش های این گل برای رفع عفونت و تقویت قلب بسیار موثر می باشد.

همان طور که اشاره شد، این گل دارای بیش از 150 گونه می باشد که برخی با جنبه های زیبایی و تزئینی مورد استفاده قرار گرفته و برخی کاربرد دارویی و پزشکی دارند. از بهترین و پرطرفدارترین انواع گل رز که در دسته گل ها یا در باغچه منازل و فضاهای سبز مورد استفاده قرار میگیرد می توان به گزینه های زیر اشاره نمود:

رز مینیاتوری

رز مینیاتوری که به گل ساناز نیز معروف می باشد، یکی از زیباترین انواع گلها می باشد که منشا آن جنوب غربی چین است. این گل که بیشتر برای باغچه منازل و فضای سبز شهری کاربرد دارد، نیاز به نور زیادی داشته و تا منفی بیست درجه دمایی مقاوم هستند. نکته مهم اینکه، رز مینیاتوری برای استفاده در دسته گل و تاج گل گزینه مناسبی نبوده و کاربرد زیادی ندارد و می تواند گزینه مناسبی برای کاشت در گلدان برای منازل آپارتمانی به شمار رود.

رز هلندی

بهترین و پرطرفدارترین نوع گل برای دسته گل عروس و تاج گل و غیره که به خوبی عشق و علاقه را نشان می دهد، رز هلندی می باشد. رز هلندی دارای گلبرگ های مخملی قرمز تیره بوده که با ساقه های بلند چیده شده و به فروش میرسد. این گل زیبا را می توان در شرایط آب و هوایی معتدل و نسبتا خنک تا 10 الی 20 روز به خوبی محافظت کرد. نکته بسیار مهم اینکه، اغلب افراد رز هلندی را با رزهای ایرانی یکسان در نظر میگیرند. لازم به ذکر است که رز ایرانی دارای گلبرگ های قرمز روشن با جنس معمولی می باشد، اما نوع هلندی آن به داشتن برگ های مخملی قرمز تیره شهرت دارد. علاوه براین، رز هلندی از تنوع رنگی بسیار بالایی برخوردار است در صورتیکه رزهای ایرانی در سه یا 4 رنگ موجود بوده و کشت میشوند.

رز هیبرید چای

از دیگر انواع گل رز که در میان تمام مردم دنیا به شدت پرطرفدار می باشد، با نام رز هیبریدی شهرت دارد. البته رز هیبریدی به رز هیبرید چای یا رز دورگه چای نیز شناخته شده می باشد که در واقع ترکیبی از رز فرانسوی با رز چای است. از مهم ترین ویژگی های این گل تعداد بسیار زیاد گلبرگ های آن و اندازه بزرگ گل می باشد. اندازه رز هیبریدی بین 8 تا 12 سانتی متر بوده و دارای ساقه های بلند می باشد. همچنین لازم به ذکر است که این نوع گل در شرایط گرم آب و هوایی رشد خوبی نداشته و گل نمی دهد.

رز فلورینبدا

رز فلورینبدا که بیشتر در گلخانه ها پرورش داده میشوند، ترکیبی از رز هیبریدی چای و پولیانتا می باشد که ابعاد گل های آن 5 تا 11 سانتی متر رشد کرده و زیبایی منحصر به فردی دارند. با توجه به اینکه این نوع گل به صورت چهار فصل گلدهی دارد، لذا کاربرد بسیار زیادی در تزئین دسته گل، تاج گل و دسته گل کادویی دارد.
از دیگر انواع رز می توان به رز پاسویی، درختچه ای، رونده و رزهای ایرانی اشاره نمود که هر یک با توجه به شکل و ویژگی های ظاهری که دارند، در محیط های متنوعی قابل استفاده هستند. ویژگی مشترک تمام این گل ها زیبایی و تنوع رنگ بالای آنها می باشد که جلوه مناسبی را در محیط ایجاد می کنند.

تاج گل هم از انواع گل رز تهیه میشود که بیشتر برای تبریک و افتتاحیه و بنا به سلیقه برای تاج گل ترحیم هم کاربرد دارد.

abilghasemian بازدید : 25 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

 


کلایمر نوعی دستگاه است که با کنار رفتن داربست های فلزی در ساختمان ها پای به عرصه کاری در ارتفاع ساختمان گذاشت که در مصارفی از قبیل نماکاری، سیمانکاری، نماشویی تعمیر و نگهداری و … در پروژه های صنعتی و ساختمانی استفاده میشود.

جایگزینی مناسب برای داربست های فلزی است که قبلا در ساختمان ها از آن استفاده می شد. معمولا دستگاه کلایمر در انواع مختلفی وجود دارد که در این بخش به انواع مختلفی از قبیل کلایمرهای پرتابل برقی، کلایمر پرتابل مکانیکی ، کلایمر مونوریل اشاره کرد .

از نظر امنیت باید دقت لازم را داشته باشید که تمام جنبه ها پیش بینی و آزمایش امنیت در آن انجام شده است تاکنون هیچ مشکل فنی بزرگی در استفاده از کلایمر ها گزارش نشده است و از نظر امنیتی کاملا بی خطر هستند.

به منظور جلوگیری از تصادف، یک سیم یدکی (سیم بکسل) در کلایمر نصب شده اند در صورت قطع سیم اول و راهنمای کلایمر، این لوازم یدکی دوم (سیم بکسل) مانع از سقوط سبد کوهنورد خواهد شد.

معمولا از پیچ و رولپلاک نما در ساختمان ها استفاده می شود و در روی سنگ نمای ساختمان برای جلوگیری از شل شدن سنگ نمای ساختمان کاربرد دارند .

در سنگ نماهای ساختمان ها با استفاده از داربست و طناب برای ایجاد محکم کاری و نگه داشتن سنگ نماهای ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد تا در این صورت استفاده از موارد گفته شده از وقوع هر گونه خطرات احتمالی جلوگیری کرد و امنیت ساختمان محل کار خود را تا حد زیادی افزایش داد.

پیچ رولپلاک نما یک نوع بست می باشد که بر روی دیوار ها نصب می گردند و جنسی که دارند عمدتا از پلاستیک و مخروطی شکل ساخته شده اند .

با استفاده از پیچ و رولپلاک نما به راحتی می توانید سنگ هایی که نیازی به تعمیر دارند را محکم ببندید و دیگر شاهد این اتفاق نباشید زیرا این امر را در ساختمان ها باید با جدیت بیشتری بررسی کنید تا مانع از آسیب دیدن افراد در حین افتادن سنگ نما نشود.

در کنار آن باید بگوییم که پیچ و رولپلاک نما تنها در سنگ نما خالی مورد استفاده قرار می گیرد که از کیفیت زیادی برخوردار باشند و اگر کیفیت کمتری داشته باشند پیچ رولپلاک هیچ تاثیری در محکم کاری سنگ نما نخواهد داشت

رنگ آمیزی ساختمان ها با انواع مختلفی از طرح ها و شیوه های نقاشی ساختمان برخورد می کنیم که در این قسمت به چند مورد از طرح های موجود اشاره می کنیم و این طرح ها عبارتند از ایجاد بافت با مولتی ‌کالر، رنگ‌آمیزی ساختمان متالیک، تکنیک پاششی، رنگ سایه روشن، رنگ آمیزی ساختمان با اکلیل، روش بافت‌دار کردن، بلکا، روش استنسیل، رنگ‌آمیزی دیوار با اسفنج و … موجود هستند.

برای اینکه کار رنگ آمیزی ساختمان خود را شروع کنید پس از خرید رنگ به ابزار هایی از جمله انواع قلم مو برای رنگ آمیزی نمای ساختمان، پد رنگ آمیزی، اسپری رنگ، انواع پاشنده دستی یا اسپری رنگ، غلطک برای رنگ آمیزی، نردبان، سنباده، کاردک، نیاز خواهید داشت تا بتوانید کار رنگ آمیزی ساختمان را تمام کنید.

abilghasemian بازدید : 39 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

آرزوی موفقیت در شروع کسب و کار جدید را به شیوه های مختلفی می توان ابراز نمود؛ مانند ارائه دسته گل، باکس گل و همچنین تاج گل که هر یک دارای ویژگی ها و مزایای خاص خود هستند. با توجه به اینکه این گونه مراسم ها حالت رسمی داشته و تشریفاتی می باشند، لذا بهترین انتخاب ارائه گل به صورت تاج می باشد.

تاج گل افتتاحیه نه تنها در آغاز به کار مغازه و مراکز خرید و فروشگاه ها کاربرد دارد، بلکه می توان آنها را برای ورودی غرفه ها در نمایشگاه های مختلف نیز استفاده نمود. در واقع با ارائه این تاج گل ها برای طرف مقابل و صاحب کسب و کار آرزوی موفقیت نموده و خوشحالی خود را ابراز می کنیم.

برای خرید تاج افتتاحیه ارزان قیمت، لازم است در مرحله اول به نوع و تعداد گل ها توجه زیادی داشته باشید. به عنوان مثال، خرید تاج های سه طبقه با تعداد زیاد گل آنتوریوم و لیلیوم قیمت بالاتری نسبت به تاج های یک و دو طبقه دارند. علاوه براین، بهتر است تاج را اینترنتی خریداری کنید

با توجه به اهمیت بسیار زیاد گل در فرهنگ مردم کشورمان، برای عرض تبریک به مناسبت شروع فعالیت برند و شرکت مورد نظر در نمایشگاه های بین المللی و غیره، از تاج گل استفاده میشود.

در این تاج ها گل های مختلف با اندازه زیاد بر روی پایه های چوبی و گاها فلزی نصب میشوند.

با توجه به قیمت نسبتا زیاد گل لازم است در زمان خرید تاج گل نمایشگاه به چند نکته مهم توجه داشته باشید تا در نهایت نتیجه خوبی را در برابر میزان هزینه ای که پرداخت می نمایید، دریافت کنید.

از گل های شاداب و سرحال برای تاج استفاده کنید. با توجه به اینکه نمایشگاه ها در فضاهای سرپوشیده و شلوغ برگزار میشوند، لذا اغلب محیط غرفه و سالن ها گرم می باشد. به همین دلیل باید گل هایی را در تاج گل استفاده کنید که بتوانند در چنین شرایطی شاداب و سرحال باقی بمانند.

در نمایشگاه بین المللی هم تمام اصناف برای تبریک به مناسبت غرفه اون صنف تاج گل سفارش میدهند  تاج گل نمایشگاه بین المللی 1 طبقه یا 2 طبقه و 3 طبقه میتواند باشد خییل کم اتفاق میافتد که از سبد گل استفاده بشود. سفارش تاج گل برای نمایشگاه از چد روز قبل انجام شود که به موقع تاج گل نمایشگاه بین المللی برسد

 

abilghasemian بازدید : 37 شنبه 03 آبان 1399 نظرات (0)

تنوع بسیار بالا در گل های به کار رفته و همچنین تفاوت هایی که در اندازه و ابعاد هر یک به چشم میخورد، باعث می شوند تا قیمت آنها با هم متفاوت باشند. سایت خرید تاج گل کافه گل در ادامه به هر آنچه که باید درباره قیمت و انواع مختلف تاج ها و نکات مهم در خرید هر یک بدانید اشاره خواهد داشت.

تاج گل ترحیم

هر یک از گل های موجود در طبیعت نماد و نشانه خاصی بوده و بر همین اساس نیز برای دیزاین تاج انتخاب و استفاده میشوند. به عنوان مثال، در تاج گل ترحیم در فرهنگ ایران استفاده از گل های قرمز و رنگی استفاده نمیشود و به جای آن از گل های گلایل و سایر گل های سفید و زرد می توان استفاده نمود.

تاج گل ترحیم یک طبقه

در این تاج ها تمام گل ها در یک طبقه قرار گرفته و از نظر اندازه و ابعاد کوچک بوده و حمل و جا به جایی آنها نیز آسان تر از دو مورد بعد می باشد. علاوه براین، خرید این تاج های ترحیم می تواند از نظر قیمت نیز کاملا مقرون به صرفه باشد.

تاج گل دو طبقه عزاداری

استفاده از گل های بیشتر نسبت به نوع یک طبقه و قرار گرفتن آنها در دو بخش مجزا که همگی روی یک پایه نصب شده اند، از ویژگی های این تاج ها به شمار می رود.

تاج گل سه طبقه ترحیم

با توجه به ترافیک زیادی که در تهران وجود دارد، خرید آنلاین تاج گل ترحیم می تواند انتخابی مناسب باشد تا بدون از دست دادن زمان گزینه مورد نظر را سفارش دهید. 


تعداد صفحات : 8

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 77
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 16
  • بازدید امروز : 21
  • باردید دیروز : 519
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 733
  • بازدید ماه : 964
  • بازدید سال : 19,621
  • بازدید کلی : 37,382